הצגות ילדים 2024

בעמוד זה תוכלו למצוא את הרשימה הטובה והמקיפה ביותר של כל הצגות הילדים בישראל ב-2024 עם כל המידע שצריך לדעת – לוח הופעות עדכני, מחירי כרטיסים, הנחות ומבצעים, מידע על השחקנים והמשתתפים ועוד. כל המופעים, ההצגות והפעילויות בעמוד אחד מסודר ומרוכז:

 

 

הצגות ילדים מומלצות וחדשות בישראל ב-2024

בעמוד הבא תוכלו למצוא רשימה מסודרת של כל ההצגות של כוכבי הילדים כמו מיקי, יובל המבולבל, מיכל הקטנה, מני ממטרה, רינת גבאי, חיפזון וזהירון, קופיקו ואחרים לצד הצגות מעולם סיפורי הילדים המוכרים או תוכניות טלוויזיה מוכרות כמו למשל אבא עושה בושות או ההצגה שמוליק קיפוד. ליד כל הצגה תוכלו למצוא מידע נוסף הכולל את הערים שבהן היא מציגה ואת מחיר הכרטיסים.

מבין ההצגות החדשות שתוכלו למצוא בחודשים הקרובים, תוכלו למצוא את ההצגה השדון ובת הטוחן, ההצגה סבתא בישלה דייסה עם עומרי רודברג ושרון שחל, הצגת הילדים המצויינת פו הדב שמציגה הצגות בכל רחבי הארץ, או הצגת הילדים פיטר פן של הקאמרי עם מיה לנדסמן ואלון סנדלר.

כל מה שרציתם לדעת על הצגות ילדים בישראל ב-2024

מחפשים להעסיק את הילדים בהצגה טובה? פעילות? אטרקציה לכל המשפחה? הגעתם למקום הנכון. בעמוד זה ריכזנו לכם הצגות הילדים ומופעי הילדים ולמעשה כל פעילות משפחתית בישראל מומלצת ומתאימה למשפחה.

עולם הצגות הילדים בישראל הוא גדול ורחב ביותר ומציע מגוון עצום של הצגות ילדים שונות. אפשר לחלק את התחום לשני סוגים עיקריים – מופעי ילדים של כוכבים מוכרים והצגות ילדים קלאסיות של בתי תיאטרון מובילים.

הסוג הראשון כולל בתוכו את כל המופעים של כוכבי הילדים הגדולים והמוכרים כמו למשל הצגות של יובל המבולבל, הצגות של מיקי, הצגות של מיכל הקטנה, הצגות של רינת גבאי או ההצגה של קופיקו המבוססת על תוכנית הטלוויזיה המצליחה ועוד כוכבי ילדים רבים. ברוב המקרים תוכלו למצוא הופעות של הכוכבים האלו בכל רחבי הארץ כשהם משתדלים להגיע לכמעט כל עיר בישראל – מצפון ועד דרום.

הסוג השני שייך לתחום המוסדי יותר ומגיע מכיוונם של בתי תיאטרון מובילים בישראל. כך למשל תוכלו למצוא תוכלו הצגות ילדים בהבימה, הצגות ילדים בקאמרי, הצגות ילדים בתיאטרון חיפה ועוד. במקביל, ישנם גם בתי תיאטרון המתמחים בהצגות ילדים כמו למשל תיאטרון אורנה פורת הותיק ואחרים נוספים.

בין ההצגות החדשות והמדוברות ביותר, ניתן לציין את הברווזון המבולבל עם יובל המבולבל או את ההצגה היפה והחיה של מיכל הקטנה.

איפה כדאי לקנות כרטיסים להצגות ילדים בישראל?

ישנם משרדי כרטיסים רבים שמציעים כרטיסים להצגות ילדים מכל הסוגים – הן מופעי ילדים והן תערוכות, אטרקציות, פעילויות לחגים כמו פסח, סוכות או הקיץ הגדול. אחד הפופולריים ביניהם הוא אתר בראבו שמציע בעמוד הבא כרטיסים לעשרות הצגות ילדים ופעילויות שונות לכל המשפחה. הרכישה באתר ידידותית ומאובטחת וניתן למצוא שם הופעות בכל האולמות ברחבי הארץ.

הנחות, כרטיסים מוזלים ומבצעים להצגות ילדים 2024

לפני שאתם מזמינים כרטיסים להצגות ילדים בישראל, מומלץ לחפש הנחות ומבצעים שמוצעים לא מעט ברשת. אתר "בראבו" שהזכרנו כאן, מציע לא מעט מבצעים והנחות וכך גם אתרים נוספים. מומלץ וכדאי להשקיע בחיפוש כדי למצוא כרטיסים זולים ובהנחה.

באילו ערים בישראל תוכלו למצוא הצגות ילדים?

רשימת הערים בהן ניתן למצוא מופעי ילדים היא גדולה וארוכה והערים הבאות הן אלו שבעיקר ניתן למצוא את המופעים הרבים ביותר: תל אביב, ירושלים, חיפה, מודיעין, טבריה, קרית שמונה, ראשון לציון, פתח תקווה, יבנה, רמת גן, חולון, בת ים, באר שבע, נהריה, גבעתיים, קרית ביאליק, קרית מוצקין, קרית חיים, קרית גת, אילת, חדרה, גבעת שמואל, הצגות ילדים בשרון, בצפון ועוד ערים רבות נוספות.

הצגות ילדים בצפון

איזור הצפון בישראל כולל ערים רבות ומציע אפשרויות רבות לצפות בהצגות ופעילויות רבות למשפחות. תוכלו למצוא הצגות ילדים בצפון במקומות כמו היכל התרבות אור עקיבא, תיאטרון הצפון בחיפה, היכל התרבות טבריה, היכל התרבות כרמיאל או בהיכל התרבות של עפולה.

הצגות ילדים בדרום

גם איזור הדרום תוכלו למצוא מגוון של אולמות והיכלי תרבות המציגים פעילויות, הצגות ומופעים לכל אורך השנה. אפשר למצוא לא מעט הצגות ילדים בדרום באולמות כמו תיאטראות אילת, המשכן לאמנויות הבמה אשדוד, היכל התרבות אשקלון, המשכן לאמנויות הבמה באר שבע ועוד אולמות רבים נוספים.

תוכן עניינים