ארבעת היסודות וסוד האיש הבלתי נראה – מופע ילדים: כרטיסים ולוח הופעות 2024

כל הפרטים על מופע הילדים החדש ארבעת היסודות וסוד האיש הבלתי נראה - מופע ילדים: כרטיסים ולוח הופעות 2024. שיציג תאריכים רבים בערים רבות ברחבי הארץ. כמה עולים כרטיסים? מהו לוח ההצגות? ואיפה קונים? הנה כל הפרטים.

לוח הופעות

ארבעת היסודות והאיש הבלתי נראה - מופע ילדים: כרטיסים ולוח הופעות 2024
ארבעת היסודות והאיש הבלתי נראה - מופע ילדים: כרטיסים ולוח הופעות 2024 צילום: אלכסנדר קרוס

ארבעת היסודות וסוד האיש הבלתי נראה - כרטיסים

מכירת הכרטיסים לכל ההופעות של המופע ארבע האלמנטים וסוד האיש הבלתי נראה נפתחה ומתבצעת באתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" בעמוד הבא. מחירי הכרטיסים מתחילים ב-85 ש"ח.

אודות המופע 4 היסודות וסוד האיש הבלתי נראה

מופע ילדים חדש ומושקע המשתמש בטכניקת התיאטרון השחור (Black light theatre). המופע יציג תאריכים רבים ברחבי הארץ ויגיע לערים אשדוד, אשקלון, נתניה, באר שבע ועוד.

טכניקת התיאטרון השחור (Black light theatre) היא סגנון תיאטרון ייחודי המשלב אפקטים ויזואליים מרהיבים על במה חשוכה. המופע מאופיין בשימוש באור אולטרה-סגול (UV) כתאורה יחידה על הבמה הנמצאת בחשכה מוחלטת. לבוש השחקנים בחליפות שחורות המכסות אותם מכף רגל ועד ראש, כך שאינם נראים על הבמה החשוכה.

שימוש באביזרים ובובות בצבעים זוהרים (פלורסנטיים) הבולטים על הרקע השחור. תנועת האביזרים והבובות על ידי השחקנים "הבלתי נראים" יוצרת אשליה של חפצים מרחפים ונעים בחלל מעצמם. שילוב מוזיקה, כוריאוגרפיה ואפקטים קוליים להעצמת האפקט הויזואלי.

משך זמן המופע

כשעה וחצי כולל הפסקה

גיל מומלץ

מומלץ לגילאי 3 ומעלה

משתתפים

אודות האתר

Facebook
Twitter
WhatsApp
Telegram

עוד הצגות ילדים מומלצות:

הצגות ילדים מומלצות נוספות שעשויות לעניין אותך