פסטיבל סוכות מוטורס לטרון – כרטיסים, שעות פעילות וכל הפרטים!

פסטיבל סוכות מוטורס לטרון - כרטיסים, שעות פעילות וכל הפרטים!
פסטיבל סוכות מוטורס לטרון - כרטיסים, שעות פעילות וכל הפרטים! צילום: מאיה דניאל

כל הפרטים על פסטיבל סוכות מוטורס בפארק לטרון שיתקיים בין התאריכים 2-5 באוקטובר 2023 ויציג מופע קרקס אווירי, תערוכת טנקים ועוד מגוון פעילויות לילדים ולמשפחה. כמה עולים כרטיסים? ומאיפה מזמינים?

עוד אירוע מצטרף לרשימת אירועי סוכות 2023: הפעם זהו פסטיבל סוכות מוטורס שיתקיים בפארק לטרון בחול המועד סוכות בין התאריכים 2-5 באוקטובר 2023 ויציג מגוון פעילויות למשפחה ולילדים כגון תערוכת טנקים, מתנפחים, מופע קרקס אווירי ועוד. בעמוד הבא תוכלו למצוא את כל הפרטים על האירוע כולל מידע על רכישת כרטיסים, מחירים, שעות פעילות ועוד.

פסטיבל סוכות מוטורס פארק לטרון – מה צפוי להיות בפסטיבל?

הפסטיבל יציג מגוון של מתחמים ופעילויות לילדים. בין היתר יציג הפסטיבל מופע קרקס אווירי מיוחד תערוכת טנקים ורכבי צבא משוריינים מיוחדים, הדרכות על כלי רכב צבאיים, מתחם אטרקציות ומתנפחים לילדים, סיור במתחם גג התצפית, כניסה למתחם הפטיו בפארק וצפייה בסרטי "טנקיסט" וכניסה לתערוכת יד לטרון.

תאריכים ושעות פעילות

האירוע יתקיים בין התאריכים 2 עד ה-5 באוקטובר 2023 בין השעות: 10.30-18.00. המופע המרכזי – קרקס אווירי באמפי, יתקיים בשעות 13.00 ו-16.30.

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לפסטיבל סוכות מוטורס סוכות 2023 מתבצעת באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים עומדים על 95 ש"ח. רכישת הכרטיסים הכרחית לכל גיל.

איך מגיעים?

פארק לטרון ממוקם בצומת לטרון. ישנה חנייה חופשית למבקרים. לחצו כאן להגעה באמצעות וויז.

אירועי סוכות נוספים שיתקיימו בחול המועד הקרוב:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק