הברווזון המבולבל עם יובל המבולבל – רכישת כרטיסים ולוח הופעות 2023

הברווזון המבולבל עם יובל המבולבל - רכישת כרטיסים ולוח הופעות 2023
הברווזון המבולבל עם יובל המבולבל - רכישת כרטיסים ולוח הופעות 2023. צילום: שי הנסב

כל הפרטים על הצגת הילדים החדשה של יובל המבולבל "הברווזון המבולבל" שתרוץ בחודשים הקרובים במהלך קיץ 2023. איפה תוכלו לראות את המופע ומתי? כמה עולים כרטיסים? איפה קונים? ומה עם הנחות? כל התשובות, בכתבה שלפניכם.

כוכב הילדים יובל המבולבל יוצא לכבוד הקיץ עם הצגת ילדים חדשה לגמרי שתיקרא "הברווזון המבולבל" ותבוסס על סיפור הילדים "הברווזון המכוער". המופע יציג תאריכים רבים לאורך קיץ 2023 ובעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על מופע הילדים החדש עם פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות ומבצעים ולוח הצגות מעודכן.

יובל המבולבל הברווזון המבולבל – לוח הופעות 2023

כאמור, מופע הילדים החדש הברווזון המבולבל ירוץ במהלך החודשים הקרובים ברחבי הארץ ויגיע לערים כמו פתח תקווה, בת ים, כפר בלום, ראשון לציון, נס ציונה, נתניה, יבנה ועוד. הנה לוח ההופעות המעודכן לחודשים הקרובים:

כרטיסים להצגה הברווזון המבולבל

מכירת הכרטיסים נפתחה כעת ונמצאת בעיצומה באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים עומדים על מחיר אחיד של 99 ש"ח לאדם. רכישת הכרטיס הכרחית לכל גיל.

אודות המופע הברווזון המבולבל

אחרי לא מעט זמן מאז יצא עם מופע חדש, כוכב הילדים יובל שם טוב (יובל המבולבל) יוצא עם הצגת ילדים חדשה לקיץ 2023. הפעם החליט שם טוב להעלות עיבוד חדש לסיפור הילדים הידוע "הברווזון המכוער". ההצגה תציג את המסר המרכזי של הסיפור בו הברווזון הקטן שנולד שונה משאר הברווזונים ורוצה להיות כמו כולם, אך בסוף מגלה כי היופי האמיתי נמצא בפנים ולהיות שונה זה דווקא מיוחד.

את המחזה וההצגה כתב שם טוב וביים שחר פרץ על המוזיקה אחראי חגי אלקיים. לצידו של יובל המבולבל ישתתפו גם שחקנים ורקדנים נוספים. ההצגה מומלצת בעיקר לילדים בגיל 2-6.

מבצעים והנחות

בשלב זה, לא מצאנו מחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בכל מידע חדש בנושא. עקבו אחרינו גם בעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק