לוח הצגות תיאטרון קרוב - כרטיסים, הנחות, ביקורות, שחקנים ועוד

תיאטרון קרוב לוח הצגות כרטיסים שחקנים ביקורות הנחות

ברוכים הבאים לעמוד של תיאטרון קרוב באתר קצת תרבות. כאן תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגות החדשות והוותיקות של התיאטרון הכולל את לוח ההצגות המעודכן, הצגות מומלצות, ביקורות, מחירי כרטיסים וגם מידע על הנחות, מבצעים כרטיסים מוזלים להצגות בתיאטרון קרוב שיחסכו לכם לא מעט כסף.

תיאטרון קרוב מציג השנה מגוון של הצגות איכות העוסקות בתחומים שונים ומגוונים. בעמוד זה תוכלו למצוא את רשימת כל ההצגות של התיאטרון כולל כמה המלצות על ההצגות החמות ביותר של התיאטרון לעונה החדשה.

אנו ממליצים לכם גם לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק הרשמי שלנו בו אנו מעדכנים בכל עת על הצגות תיאטרון קרוב חדשות וגם הצגות מומלצות בתיאטרון קרוב. כמו כן כדאי גם להיכנס לעמוד המרוכז שלנו בו אנו מציגים הצגות מומלצות מכל בתי התיאטרון בישראל.

תוכן עניינים

לוח הצגות של תיאטרון קרוב

אודות תיאטרון קרוב

תיאטרון קרוב הוא תיאטרון חדש יחסית הפועל החל משנת 2001 בדרום תל אביב והוקם ע”י שחקן התיאטרון ניקו ניתאי. כיום התיאטרון שוכן בתחנה המרכזית החדשה של תל אביב. זהו תיאטרון פעיל מאוד המציע מגוון גדול של הצגות ורפרטואר רחב המשלב בין הצגות מקוריות של יוצרים ישראלים לצד הפקות מתורגמות של קלאסיקות ידועות מרחבי העולם.

תיאטרון קרוב שם על דגלו לקרב בין האוכלוסיות השונות בישראל ומציע סגנון הגשה המקרב את הקהל אל השחקנים במהלך ההצגה. התיאטרון מציג שורה של הצגות חדשות ומושקעות כשאת כולם תוכלו למצוא כאן בעמוד התיאטרון של אתר “קצת תרבות”.

אולי יעניין אתכם לקריאה נוספת: