גולסטאר חנוכה 2023 הופעה בהיכל טוטו חולון – כרטיסים וכל הפרטים!

גולסטאר בהופעה חנוכה 2023 בהיכל טוטו חולון - כרטיסים וכל הפרטים!
גולסטאר בהופעה חנוכה 2023 בהיכל טוטו חולון - כרטיסים וכל הפרטים!

תוכנית הדוקו ריאליטי של הוט גולסטאר חוגגת 10 שנים ומגיעה למופע מיוחד בחנוכה 2023 בהיכל טוטו חולון. הנה כל הפרטים וכל מה שצריך לדעת על ההופעה.

תוכנית הטלוויזיה המצליחה גולסטאר תגיע לראשונה בתולדותיה גם לבמה במופע לייב מיוחד לחנוכה 2023 בהשתתפות הכוכבים הגדולים של התוכנית בניהולם של אייל גולן ושייע פיינגנבוים. המופעים יתקיימו בתאריכים 11-12 בדצמבר 2023 בהיכל טוטו חולון.

המופע החדש של גולסטאר בחנוכה 2023 יכלול משחק כדורגל עם כל הכוכבים, ביצוע שירים קלאסיים מכל העונות, בחירות הקהל לקפטן הקבוצה, שיר העונה והפתעות נוספות. הכוכבים שייקחו חלק במופע הם אלירז שדה, אלעד צפני, אנדי רם, ג'ובאני רוסו, דורון מירן, דניאל יונה, חמימו, ירון ברלד, ליאם גולן, קובי סויסה, רון שובל, רז זהבי ותום קשתי.

גולדטאר בהופעה חנוכה 2023 – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים למופע גולסטאר חנוכה 2023 נפתחה כעת ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א". מחיר הכרטיסים עומד על 149 ש"ח.

הנחות ומבצעים

לקוחות פליי קארד, אמריקן אקספרס ופועלים וונדר יוכלו לרכוש כרטיסים בהנחות ובהטבות.

המופע מצטרף אל שורת מופעי חנוכה 2023 שכבר נחשפו כאן באתר כגון הוקוס פוקוס עם יובל המבולבל, פסטיגל סינג, המופע סינדרלה עם עדן בן זקן ולירן דנינו, פנטזיה חנוכה 2023 עם מיכל הקטנה, סיפור הנס עם חיפזון וזהירון, טררם קידס, ניצחון המכבים עם רינת גבאי, ג'מבו מותק עם ציפי שביט, מסיבת החג הסודית עם נופיקי, המחזמר מעלה מעלה לחנוכה 2023 של שירי צביקה פיק, בת הים הקטנה עם מאיה קיי, המופע DNA של מיומנה וההצגה מתנות קטנות עם רמי קלינשטיין.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק