הטרקטור בארגז החול הצגה לילדים

הטרקטור בארגז החול הצגה לילדים
הטרקטור בארגז החול הצגה לילדים. צילום: ספריית הפועלים

ספר הילדים הידוע הטרקטור בארגז החול זוכה לעיבוד בימתי בהצגה החדשה של תיאטרון הילדים הישראלי שתציג תאריכים ברחבי הארץ. מתי תגיע ההצגה לעיר שלכם? וכמה עולים כרטיסים? בעמוד הבא.

תיאטרון הילדים הארצי מעלה את הצגת הילדים החדשה "הטרקטור בארגז החול" – עיבוד בימתי לסיפור הידוע של מאיר שלו בגרסת שעת סיפור תיאטרלית ומומחזת המתאימה לילדים ולגיל הרך. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה החדשה לרבות פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות, לוח הצגות ועוד.

הטרקטור בארגז החול הצגה – לוח הצגות

ההצגה הטרקטור בארגז החול תגיע לערים רבות ברחבי הארץ. להלן לוח ההצגות העדכני לחודשים הקרובים:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו בית ציוני אמריקה תל אביב - אולם מאירהוף 118 כרטיסים
65 - 79
רכישת כרטיסים 45 דקות

כרטיסים להצגה הטרקטור בארגז החול

מכירת הכרטיסים להצגה נפתחה ומתבצעת באמצעות אתר "קופת בראבו" בעמוד הבא. מחיר הכרטיסים נע בין 50 ל-75 ש"ח. ההצגה מומלצת לילדים בגילאי 2-6. משך זמן ההצגה הוא כ-45 דקות.

אודות ההצגה הטרקטור בארגז החול

מדובר בשעת סיפור תיאטרלית שתציג בגרסה מותאמת לגיל הרך את עלילת הסיפור הקלאסי – שנים רבות עבדו ביחד הדוד אהרון והטרקטור האדום. השנים חלפו, הם הזדקנו והתעייפו עד שבוקר אחד טרקטורים חדשים הגיעו לכפר ואת הטרקטור האדום שלחו לארגז החול בגן הילדים. הטרקטור היה בטוח שיישאר צעצוע לנצח אבל לדוד אהרון הייתה תכנית אחרת…

אודות הספר הטרקטור בארגז החול

ספרו של מאיר שלו נחשב לקלאסיקה ולספר פופולרי מאוד בתחום ספרי הילדים. עלילת הספר היא בדיונית אך מבוססת למעשה על טרקטור אמיתי השייך לדודו של מאיר שלו, אהרון יצהר, שגר בעמק חפר. במסגרת פירוק היישוב בוא גר, הוחלט להעביר את אחד הטרקטורים למיצג בגן ילדים אך אהרון ביקש את הטרקטור לעצמו כדי שיוכל לשפץ ולתקן אותו, וכך היה. על האיורים לספר אחראי יוסי אבולעפיה המוערך.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק