מני ממטרה לוח הופעות 2024 – כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

מני ממטרה לוח הופעות 2024 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!
מני ממטרה לוח הופעות 2024 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים! תמונה: ניר עמוס

כוכב הילדים העולה מני ממטרה מציג תאריכים חדשים עם ההצגה המצליחה שלו "מני ממטרה ההצגה" ויקיים סדרת הופעות רחבה במהלך 2024. איפה תמצאו לוח הופעות? כמה יעלו כרטיסים? ואיפה ניתן לרכוש? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

כוכב הילדים מני ממטרה (שמו האמיתי הוא מני צוקרל) שהספיק לצבור ניסיון וחשיפה גדולה בתחום הצגות הילדים בשנים האחרונות, יוצא בהצגה חדשה שתרוץ בערים רבות ברחבי הארץ. בהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את לוח ההופעות המלא של ההצגה ופרטים נוספים על מכירת הכרטיסים.

מני ממטרה – לוח הופעות 2024

ההצגה של מני ממטרה תגיע לערים רבות ברחבי הארץ במהלך 2024. להלן לוח ההצגות העדכני שלו לחודשים הקרובים:

מני ממטרה כרטיסים – מהם המחירים ואיפה תוכלו לקנות?

מכירת הכרטיסים לכל ההצגות של מני ממטרה מתבצעת באמצעות אתר "קופת בראבו" בעמוד הבא. מחירי הכרטיסים עומדים על 89 ש"ח.

אודות ההצגה החדשה של מני ממטרה

את ההצגה החדשה של מני ממטרה, שנקראת בפשטות "מני ממטרה – ההצגה", כתב יובל שם טוב, הידוע יותר ככוכב הילדים יובל המבולבל שאחראי גם במידה מסויימת על הצלחתו ומשמש גם כמנהלו האומנותי. על הבימוי, אחראי אבי דור שמביים הצגות רבות של כוכבי ילדים מוכרים.

סיפור ההצגה, שתכלול גם שחקנים ורקדנים, מספר על דייר חדש וקצת מוזר בשכונה, שמצליח להתחבב על תושבי השכונה ונבחר להציל את התושבים מפני דרקו-הנסיך האפל שהגיע באמצעות שער מסתורי שנפתח ומוביל לממלכה קסומה עם יצורים מוזרים. ההצגה תימשך כשעה ועשרים דקות והיא מומלצת לילדים בגילאי 2 עד 6.

מני צוקרל, החל את דרכו כאמן סטנדאפ צעיר אך מהר מאוד מצא את עצמו בתחום מופעי הילדים. ב-2013, בעקבות מפגש עם יובל שם טוב (יובל המבולבל), התארח באחת ההצגות שלו והחל בקריירה של כוכב ילדים כששם טוב הופך להיות מנהלו המקצועי. הוא הספיק להופיע ולהתארח במגוון גדול של הצגות ילדים כגון "פסטיפאן", "קסם של משחק", "מותק הטרול הקסום" (לצידה של מיכל הקטנה) ועוד.

ההופעות של מני ממטרה מגיעות בדרך כלל לכמעט כל עיר בישראל ותוכלו למצוא הופעות רבות בערים כמו ירושלים, תל אביב, חיפה, אשדוד, אשקלון, ראשון לציון, פתח תקווה, רמת גן, קרית גת, באר שבע, אילת, נתניה, חולון, גבעתיים, בת ים, יבנה, כפר סבא, רעננה, קרית אתא, קרית מוצקין, קרית ביאליק, נהריה, קרית שמונה, טבריה, חדרה, גבעת שמואל, מודיעין ועוד.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

הצגות ילדים פופולריות נוספות

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק