סבא אליעזר והגזר הצגה לילדים – הזמנת כרטיסים, הנחות ולוח הצגות

סבא אליעזר והגזר הצגה לילדים - הזמנת כרטיסים, הנחות ולוח הצגות
סבא אליעזר והגזר הצגה לילדים - הזמנת כרטיסים, הנחות ולוח הצגות. צילום: מיכאל פיק

הצגת הילדים סבא אליעזר והגזר מביאה לבמה עיבוד מחודש לסיפור הקלאסי והידוע של לוין קיפניס. איפה ומתי תוכלו לראות את ההצגה? כמה עולים כרטיסים? והיכן רוכשים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

סיפור הילדים הקלאסי והידוע "סבא אליעזר והגזר" של סופר הילדים המוערך לוין קיפניס זוכה לעיבוד בימתי בהצגת הילדים החדשה של התיאטרון הקלאסי שתציג תאריכים בערים רבות ברחבי ישראל. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה עם מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח הצגות עדכני.

ההצגה סבא אליעזר והגזר – לוח הצגות

הצגת הילדים סבא אליעזר והגזר תרוץ בערים רבות ברחבי הארץ במהלך החודשים הקרובים כגון כפר סבא, גני תקווה, הרצליה ועוד. הנה לוח ההצגות המעודכן של ההצגה כולל קישור לרכישת כרטיסים:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
חולון תיאטרון חולון 176 כרטיסים
77 - 88
רכישת כרטיסים שעה
מודיעין היכל התרבות מודיעין מכבים רעות 12 כרטיסים
79
רכישת כרטיסים שעה

כרטיסים להצגה סבא אליעזר והגזר

מכירת הכרטיסים לכל התאריכים של ההצגה מתבצעת באמצעות אתר "קופת בראבו" בעמוד הבא. מחיר הכרטיסים נע בין 76 ש"ח ל-88 ש"ח. שימו לב: רכישת הכרטיסים הכרחית לכל גיל. משך ההצגה הוא כשעה והיא מומלצת בעיקר לילדים בגילאי 2-7.

אודות ההצגה סבא אליעזר והגזר

ההצגה סבא אליעזר והגזר מבוססת כמובן על הספר הידוע של לוין קיפניס שנחשב לאחד הספרים המצליחים ביותר בעולם ספרות הילדים. ההצגה, בבימוי של גלעד פרלמן, מציגה עיבוד בימתי לספר עם התאמות לרוח זמננו ומלווה בשירים ידועים כמו "שעון בן חיל", "גינה לי", "מלפפון צמח בגן", "ילד פלא", "מעשה בגזר" ועוד.

עלילת ההצגה תביא לבמה את דמויותיהם של הסבא אליעזר שמגדל גזר בגינתו ושומר על כך בסוד, את את סבתא אלישבע ששומרת על הירקות בגינתה, את הילדים עוזי ואביגיל, וגם את הדחליל שתפקידו לשמור על הגינה מפני הציפורים המנקרות את הירקות.

מבצעים והנחות

בשלב זה, לא מצאנו מחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בכל מידע חדש בנושא. עקבו אחרינו גם בעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק