מיכל הקטנה היפה והחיה 2024 – לוח הצגות, כרטיסים וכל הפרטים!

מיכל הקטנה היפה והחיה 2024 - לוח הצגות, כרטיסים וכל הפרטים!
מיכל הקטנה היפה והחיה 2024 - לוח הצגות, כרטיסים וכל הפרטים! צילום: אלעד אדמוני

כל הפרטים על הצגת הילדים של מיכל הקטנה היפה והחיה שתרוץ במהלך החורף בערים רבות ברחבי הארץ. אז איפה תוכלו לראות אותה? כמה יעלו הכרטיסים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

השחקנית וכוכבת הילדים מיכל הקטנה (מיכל ויצמן) יוצאת עם מופע ילדים חדש – ההצגה "היפה והחיה" שתביא את הסיפור הקלאסי והידוע אל הבימות בעיבוד בימתי מותאם לילדים בגיל הרך. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה החדשה כולל פרטים על לוח הצגות עדכני לחודשים הקרובים ומידע נוסף על רכישת כרטיסים, הנחות, שחקנים ועוד.

היפה והחיה מיכל הקטנה – לוח הצגות 2024

ההצגה היפה והחיה עם מיכל הקטנה תגיע לערים רבות ברחבי הארץ כגון פתח תקווה, רמת גן, ראשון לציון ועוד. הנה לוח ההצגות המעודכן של ההצגה לחודשים הקרובים:

כרטיסים להצגה היפה והחיה עם מיכל הקטנה

מחירי הכרטיסים להצגה החדשה עומדים על 91 לאדם. מכירת הכרטיסים נפתחה ואת הכרטיסים כבר ניתן להזמין אונליין באמצעות אתר "קופת בראבו" בעמוד הבא. שימו לב: רכישת הכרטיסים הכרחית לכל גיל. ההצגה מומלצת לגילאי 2-8. משך ההצגה הוא כשעה וחצי כולל הפסקה.

אודות ההצגה היפה והחיה של מיכל הקטנה

ההצגה החדשה תביא לבמה הסיפור "היפה והחיה" הנחשב לאחד הסיפורים הקלאסיים והידועים ביותר בכל הזמנים. הסיפור יזכה לעיבוד מותאם לילדים וילווה בשירים, ריקודים ותפאורה מותאמת. במרכז עלילת ההצגה – נסיך יפה תואר שהפך לחיה בעקבות קללה כשהדרך היחידה להסיר את הכישוף היא ללמוד מחדש לאהוב.

הנסיך מצליח לעשות זאת רק לאחר שהוא פוגש בנערה צעירה בשם בל (מיכל הקטנה) שיוצאת לשחרר את אביה מטירה מכושפת, בו גם שהנסיך-חיה שבוי. בל מגלה כי החיה המפלצתית מסוגלת להיות גם נדיבה, מצחיקה ומלאה חמלה, ולאט ובהדרגה, עוזרת לו להיות אדם טוב יותר וגורמת לו להאמין שאולי בכל זאת יש סיכוי לשבור את הכישוף בכוחה של האהבה.

שחקנים ומשתתפים

את ההצגה כתב וביים אבי דור שכתב גם את השירים ואילו על הניהול המוזיקלי והלחנים אחראי חזי שקד. רשימת השחקנים והשחקניות שמופיעים בהצגה לצד מיכל כוללת את: עודד מנסטר, עידן שמעוני, רוז שבת, דין רואס, רחלי דוידזון ודניאל חסין.

מבצעים והנחות

בשלב זה, לא מצאנו מחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בכל מידע חדש בנושא. עקבו אחרינו גם בעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק