בראול סטארס נגד פורטנייט – חול המועד פסח 2024

בראול סטארס נגד פורטנייט - חול המועד פסח 2024
בראול סטארס נגד פורטנייט - חול המועד פסח 2024

כל מה שרציתם לדעת על האירוע של פסח 2024 – בראול סטארס נגד פורטנייט שיתקיים ב-21 באפריל 2024 בסינמה סיטי גלילות, רמת השרון עם עידן תלם, קווין רובין, דה כהן ומאסטר אוהד ועוד. כמה עולים כרטיסים ואיפה קונים?

בחול המועד פסח 2024 יתקיים אירוע גדול עבור חובבי הגיימינג הצעירים בישראל. שני משחקי הווידאו הפופולריים ביותר כיום, "בראול סטארס" ו"פורטנייט", יתחרו זה מול זה בקרב ראש בראש מסעיר. לצד קרבות המשחקים עצמם, יתקיים גם אירוע שבמרכזו כמה מהיוטיוברים הישראלים המובילים והאהובים על בני הנוער – עידן תלם (המוכר כ"אינדה גיים"), קווין רובין, דה כהן ומאסטר אוהד ("רונאלד").

האירוע מיועד בעיקר לילדים ובני נוער החל מגיל שש, ויימשך כשעה ויכלול אטרקציות רבות ומגוונות. מלבד הקרבות בין שני המשחקים, יתקיימו גם משחקי ראש בראש בין היוטיוברים לבין נבחרים מהקהל, וכן משימות ואתגרים שונים. הכוכבים הגדולים יחלקו לקהל טיפים שימושיים, החל מהדרך להפוך לשחקן מצטיין בפורטנייט ועד לשיטות לביצוע "סקאם" (מתיחות אינטרנטיות) מוצלח. בין לבין יוכלו הצופים ליהנות מהופעה נדירה של היוטיוברים האהובים משחקים יחדיו על במה אחת.

מדובר באירוע ייחודי עבור מעריצים מושבעים של עולם הגיימינג והיוטיוב הישראלי. הזדמנות נדירה לראות את הכוכבים האהובים על במה אחת ואף לקבל מהם פוסטר חתום. בין אם הילדים מעדיפים את פורטנייט או את בראול סטארס, סביר להניח שמדובר באחד מאירועי הפסח המסקרנים והמיוחדים העונה עבורם.

בראול סטארס נגד פורטנייט 2024 כרטיסים ומחירים

האירוע יתקיים ביום ראשון ה-21 באפריל 2024 בסינמה סיטי גלילות בין השעות 10:00 בבוקר ועד 16:30. מחיר הכרטיסים עומד על 129 ש"ח וניתן להזמין באמצעות האתר הבא.

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק