מיקי הבית של יעל – לוח הצגות 2024, כרטיסים והנחות!

מיקי הבית של יעל - לוח הצגות 2024, כרטיסים והנחות!
מיקי הבית של יעל - לוח הצגות 2024, כרטיסים והנחות! צילום: אושר פשינסקי, רויטל עיני חלבה

כל הפרטים על ההצגה של כוכבת הילדים מיקי הבית של יעל שתציג הצגות רבות ברחבי הארץ בחודשים הקרובים. מתי ואיפה תוכלו לראות את ההצגה? כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים? הנה כל מה שצריך לדעת.

כוכבת הילדים מיקי (מיכל מוכתר) מציגה את ההצגה הבית של יעל עם תאריכים רבים בכל רחבי הארץ בחודשים הקרובים במהלך 2024. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה עם כל מידע על לוח הצגות מעודכן ל-2023, רכישת כרטיסים, הנחות ומבצעים ועוד.

הבית של יעל הצגה עם מיקי – לוח הצגות 2024

ההצגה הבית של יעל בכיכובה של מיקי תגיע במהלך החודשים הקרובים לערים פתח תקווה, ראשון לציון, קרית מוצקין, מודיעין ועוד. להלן לוח ההצגות המלא והמעודכן של ההצגה ל-2023:

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לכל ההצגות של ההצגה של מיקי הבית של יעל מתבצעת באמצעות אתר "קופת בראבו" בעמוד הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 89 ש"ח במחיר אחיד לכל ההצגות. רכישת כרטיסים הכרחית לכל גיל. ההצגה מומלצת לילדים מגיל שנתיים ומעלה והיא נמשכת כשעה וחצי כולל הפסקה.

אודות ההצגה הבית של יעל

ההצגה החדשה של מיקי מביאה עיבוד בימתי מותאם לילדים לספרה הידוע והקלאסי של מרים רות "הבית של יעל". מדובר בספר ילדים קלאסי שאויר על ידי אורה איל. הספר מספר בחרוזים על יעל, ילדה קטנה שמחליטה למצוא בית משל עצמה. הסיפור פשוט לכאורה אבל מבטא את עצמאותה של יעל ואת הדמיון והיצירתיות של ילדים. הספר זכה להצלחה רבה בישראל, יצא בעשרות מהדורות והפך לקלאסיקה בספרות הילדים הישראלית.

בגרסת החדשה, מיקי תגלם את יעל ותצא למסע מרגש ומצחיק שמפתח את הדמיון שתשולב במסרים חינוכיים והומוריסטיים.

מבצעים והנחות

בשלב זה, לא מצאנו מחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בכל מידע חדש בנושא. עקבו אחרינו גם בעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

הצגות ילדים מומלצות נוספות

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק