כוכבי האור חנוכה 2023 עם רינת גבאי וטיילור מלכוב – כרטיסים ולוח הופעות!

רינת גבאי הצגות 2024 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני!
רינת גבאי הצגות 2024 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני! צילומים: אורית פניני, אילן בשור, אילן זחרוב, ישראל כהן, שי כהן ארבל

כל הפרטים על המופע החדש של חנוכה 2023 כוכבי האור בכיכובם של רינת גבאי, טיילור מלכוב, טל מוסרי וטוביה צפיר. מתי ואיפה יגיע המופע לעיר שלכם? כמה עולים כרטיסים? ומאיפה מזמינים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

למרות המצב: כוכבת הילדים רינת גבאי חוברת אל טיילור מלכוב, טל מוסרי וטוביה צפיר עם מופע חנוכה 2023 חדש בשם "כוכבי האור" שיגיע לערים רבות ברחבי הארץ במהלך חודש דצמבר 2023 ויארח גם את ילדי העוטף. בעמוד זה ריכזנו עבורכם את כל הפרטים על ההצגה החדשה עם מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני בכל רחבי הארץ.

כוכבי האור חנוכה 2023 – לוח הופעות עדכני

המחזמר החדש כוכבי האור יגיע לערים רבות ברחבי הארץ כגון ראשון לציון, מודיעין, יבנה, חיפה ועוד. להלן לוח ההופעות העדכני בכל הארץ:

ההצגה כוכבי האור בחנוכה 2023 – מה יהיו מחירי הכרטיסים?

מכירת הכרטיסים להצגה כוכבי האור נפתחה הבוקר ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.מחיר הכרטיסים עומד על 99 ש"ח לאדם במחיר אחיד לכל המופעים. רכישת הכרטיסים הכרחית לכל גיל. משך המופע הוא כשעה והוא מומלץ לילדים בגילאי שנתיים עד 9. ילדי העטוף יוכלו לקבל כרטיסים חינם.

אודות הצגת חנוכה 2023 כוכבי האור

ההצגה כוכבי האור היא הפקה חדשה לחנוכה 2023 שהופקה למרות המצב הקשה שעובר עלינו בימים אלו ונועדה להרים את המורל של הילדים גם בימים הקשים. רשימת המשתתפים כוללת את ארבעת כוכבי הילדים טוביה צפיר, רינת גבאי, טל מוסרי וטיילור מלכוב שחברו יחד למופע חנוכה מיוחד שיכלול בין היתר גם מיצגי מולטימדיה, שחקנים ורקדנים.

עלילת ההצגה עוקבת אחרי נעם, ילד צעיר שנוסע לבלות את חופשת חנוכה אצל סבו וסבתו בעיר אחרת. נעם מרגיש קצת בודד ומנותק מהחיים המוכרים שלו – הוא מתגעגע לאבא שלו שנמצא במילואים, וגם מתגעגע לחברים שלו מבית הספר.

במהלך החג, נעם לומד להעריך יותר את משפחתו ושמח שיכול לחלוק את החג המסורתי עם סבו וסבתו ואף זוכה להפתעה מרגשת – אבא שלו מגיע לביקור מפתיע לאחר שסיים את המילואים והצליח להצטרף לחגיגה ולהדלקת הנרות.

המופע מצטרף אל שורת מופעי חנוכה 2023 שכבר נחשפו כאן באתר כגון הוקוס פוקוס עם יובל המבולבל, פסטיגל סינג, פנטזיה חנוכה 2023 עם מיכל הקטנה, סיפור הנס עם חיפזון וזהירון, טררם קידס, ניצחון המכבים עם רינת גבאי, ג'מבו מותק עם ציפי שביט, מסיבת החג הסודית עם נופיקי, המחזמר מעלה מעלה לחנוכה 2023 של שירי צביקה פיק, בת הים הקטנה עם מאיה קיי, המופע DNA של מיומנה וההצגה מתנות קטנות עם רמי קלינשטיין.

הנחות ומבצעים

בשלב זה לא מצאנו כרטיסים מוזלים לכוכבי האור מהמחיר הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעקוב מקרוב ולעדכן בכל מידע חדש.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

עוד מופעי חנוכה מומלצים:

 

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק