מסיבת החג הסודית הצגה לחנוכה 2023 עם נופיקי – כרטיסים ולוח הצגות

מסיבת החג הסודית הצגה לילדים בחנוכה 2023 עם נופיקי - כרטיסים ולוח הצגות
מסיבת החג הסודית הצגה לילדים בחנוכה 2023 עם נופיקי - כרטיסים ולוח הצגות. צילום: באדיבות סטודיו סורי

כל הפרטים על הצגת הילדים לחנוכה 2023 – מסיבת החג הסודית עם נופיקי, שתרוץ ברחבי הארץ במהלך 2023. מתי ואיפה בדיוק תוכלו לראות את ההצגה? וכמה עולים כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים!

כוכבת הילדים נופיקי משיקה לכבוד חנוכה 2023 הצגת ילדים חדשה בשם "מסיבת החג הסודית – נופיקי" שתציג תאריכים רבים בערים רבות ברחבי הארץ במהלך חופשת החג ובתאריכים נוספים. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה החדשה כולל לוח הצגות עדכני ופרטים על רכישת כרטיסים, הנחות ועוד.

מסיבת החג הסודית נופיקי חנוכה 2023 – לוח הצגות

ההצגה החדשה לחנוכה 2023 של נופיקי תציג תאריכים רבים במהלך החג ובימים נוספים לפני ואחרי החג. להלן לוח ההצגות העדכני של ההצגה:

מסיבת החג הסודית כרטיסים

מכירת הכרטיסים לכל התאריכים של ההצגה החדשה מתבצעת באמצעות אתר "קופת בראבו" בעמוד הבא. מחירי הכרטיסים עומדים במחיר אחיד על 88 ש"ח לכל המופעים. רכישת כרטיסים לכל גיל. ההצגה מומלצת בעיקר לילדים בגילאי שנתיים עד 8.

אודות מופע חנוכה 2023 מסיבת החג הסודית

מדובר בהצגה חדשה ואינטראקטיבית המשתפת את הקהל והילדים. עלילת המופע תספר על חבורת ילדים שמתכוננים בהתרגשות למסיבת חנוכה מושקעת אך סוד כמוס יכול לגרום למסיבה להיות שמחה וצבעונית אפילו יותר.

המופע, אותו כתבה נופיקי (נופר פורמן), ישלב שירים מוכרים של נופיקי ויכלול את הדמויות דוני השדוני, ליפי לופ ורקדנים. המופע מיועד לגילאי 2-8 ויעביר מסרים של אומץ וחברות.

המופע מצטרף אל שורת מופעי חנוכה 2023 שכבר נחשפו כאן באתר כגון הוקוס פוקוס עם יובל המבולבל, פסטיגל סינג, המופע סינדרלה עם עדן בן זקן ולירן דנינו, פנטזיה חנוכה 2023 עם מיכל הקטנה, סיפור הנס עם חיפזון וזהירון, טררם קידס, ניצחון המכבים עם רינת גבאי, ג'מבו מותק עם ציפי שביט, המחזמר מעלה מעלה לחנוכה 2023 של שירי צביקה פיק, בת הים הקטנה עם מאיה קיי, המופע DNA של מיומנה וההצגה מתנות קטנות עם רמי קלינשטיין.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק