חיפזון וזהירון לוח הופעות 2024 – כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

חיפזון וזהירון לוח הופעות 2024 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!
חיפזון וזהירון לוח הופעות 2024 - כרטיסים, הנחות וכל הפרטים!

מחפשים לראות הופעה של חיפזון וזהירון? בעמוד זה ריכזנו עבורכם לוח הופעות והצגות של חיפזון וזהירון עם כל הפרטים שצריך לדעת כגון מחירים, רכישת כרטיסים, הנחות ועוד.

צמד כוכבי הילדים המצליח חיפזון וזהירון הם בין אמני הילדים המוכרים והמצליחים ביותר בישראל עם תוכניות טלוויזיה מצליחות ומופעים רבים שמגיעים לכל חלקי הארץ. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על המופעים החדשים של חיפזון וזהירון לרבות פרטים על מכירת כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני של כל התאריכים.

חיפזון וזהירון לוח הופעות 2024

הצמד המצליח יוצא עם מופע חדש לפורים הקרוב שייקרא "סיפור המגילה" בהשתתפות חיפזון, זהירון ודמויות נוספות מהסדרה המצליחה. המופע יכלול את כל השירים המוכרים של השניים בליווי רקדניות, תלבושות מתחלפות, ותפאורה של השכונה של חיפזון וזהירון. להלן לוח ההופעות העדכני של המופע:

כרטיסים ומחירים למופע סיפור המגילה של חיפזון וזהירון

מכירת הכרטיסים למופע ונמצאת בעיצומה. מחירי הכרטיסים עומדים במחיר אחיד על 109 ש"ח. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

אודות המופע מסיבת קיץ עם חיפזון וזהירון

בהצגה החדשה, חיפזון יצטרך לבדוק האם הוא מסוגל להופיע מול הקהל למרות התרגשותו הרבה. והקהל יוכל לבדוק למה חיפזון וזהירון הופכים לברוגז? מה קורה שפרלה מהבאגיס מגיעה בפתאומיות לשכונה של חיפזון וזהירון? ומה יכין טישו לחיפזון וזהירון?

אודות חיפזון וזהירון

צמד כוכבי הילדים חיפזון וזהירון החלו את דרכם כבר ב-2011 עם עליית תוכנית הטלוויזיה בערוץ HOT VOD Young בכבלים. שני כוכבי הסדרה הם יפעה מימון (חיפזון) ורונה בקרמן (זהירון). לצידם משתפים דמויות משנה רבות ומגוונות שהתחלפו או התווספו במהלך השנים.

עלית התוכניות ודמויותיה מבוססות על הספרים של מאיה גוזלי שגם יצרה את הסדרה כשבכל עונה נושא התוכנית מתחלף. עלילות הפרקים מציגות מסרים חינוכיים בנושאים כמו עידוד קריאה, זהירות בדרכים, עזרה לזולת, אורח חיים בריא וכד'.

ההופעות של חיפזון וזהירון מגיעות בדרך כלל לכמעט כל עיר בישראל ותוכלו למצוא הופעות רבות בערים כמו ירושלים, תל אביב, חיפה, אשדוד, אשקלון, ראשון לציון, פתח תקווה, רמת גן, קרית גת, באר שבע, אילת, נתניה, חולון, גבעתיים, בת ים, יבנה, כפר סבא, רעננה, קרית אתא, קרית מוצקין, קרית ביאליק, נהריה, קרית שמונה, טבריה, חדרה, גבעת שמואל, מודיעין ועוד.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק