המשכן לאמנויות הבמה אשדוד – לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות

המשכן לאמנויות הבמה אשדוד - לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות
המשכן לאמנויות הבמה אשדוד - לוח הופעות, הצגות, כרטיסים והנחות

מחפשים לראות הופעה בהמשכן לאמנויות הבמה אשדוד? הגעתם למקום הנכון. כאן תוכלו למצוא לוח הופעות עדכני במשכן לאמנויות הבמה אשדוד כולל אפשרות להזמין כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט.

המשכן לאמנויות הבמה אשדוד לוח הופעות והזמנת כרטיסים

להלן לוח הופעות עדכני במשכן לאמנויות הבמה אשדוד בחודשים הקרובים:

המשכן לאמנויות הבמה אשדוד כרטיסים

ניתן לבצע רכישת כרטיסים למשכן לאמנויות הבמה אשדוד באמצעות אתר הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא.

אודות המשכן לאמנויות הבמה אשדוד

המשכן לאמנויות הבמה אשדוד הוא אולם המופעים הרשמי והמרכזי ביותר בעיר אשדוד ומשרת את תושבי העיר והאיזור מאז נפתח ב-2012. מדובר באולם גדול ומושקע ביותר המסוגל להכיל עד קרוב ל-1000 מקומות ישיבה המחולקים למושבים באולם ולמושבים ביציע. זהו מבנה ייחודי במינו מבחינה אדריכלית ונחשב לאחד הייחודיים בישראל.

מאז הקמתו ועד היום, מציע המשכן לאומנויות הבמה באשדוד בכל ימות השנה מופעים ואירועים מכל הסוגים, לרבות הופעות חיות, קונצרטים של תזמורות קלאסיות ואופרה, הצגות ילדים, הופעות סטנדאפ, מופעי מחול ובלט וגם כנסים שונים, אירועים ומפגשים רשמיים.

המקום מציע גם בית קפה באכסדרה ושני חניונים גדולים – אחד מהם תת קרקעי ואחד חיצוני הרחוק מרחק הליכה קצר מהאולם. מיטב האמנים הישראלים כבר הספיקו להופיע במקום והמקום זוכה להצלחה רבה בכמות הקהל הפוקד את המקום.

המשכן לאמנויות הבמה אשדוד – שעות פעילות, כתובת, ויצירת קשר

כתובתו המדוייקת של המשכן לאמנויות הבמה אשדוד היא דרך ארץ, אשדוד, ומספר הטלפון הראשי של המקום ליצירת קשר הוא 08-956-8111.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק