פסטיבל אביב להצגות ילדים במוזיאון ת"א 2024 – כרטיסים ורשימת הצגות

פסטיבל אביב להצגות ילדים 2024 כרטיסים ורשימת הצגות
פסטיבל אביב להצגות ילדים 2024 כרטיסים ורשימת הצגות. צילום: ספרית הפועלים

כל הפרטים על פסטיבל אביב להצגות ילדים במוזיאון ת"א שיתקיים בפסח 2024. אילו הצגות ילדים תוכלו לראות? מתי? וכמה יעלו כרטיסים?

גם השנה, בחול המועד פסח 2024, יתקיים במוזיאון ת"א פסטיבל אביב להצגות ילדים שיתפרס על פני 4 ימים ויציג מבחר הצגות ילדים בשיתוף פעולה עם תיאטרון הילדים הישראלי כשמטרת הפסטיבל היא לספק חוויה תרבותית מעשירה לילדים ולחזק את המודעות לעולם המוזיקה.

כמה יעלו כרטיסים לפסטיבל ואיפה קונים?

מחיר הכרטיסים להצגות הילדים בפסטיבל מתחיל ב-69 ש"ח וניתן לרכוש את הכרטיסים באמצעות האתר הבא.

אילו הצגות תוכלו לראות השנה בפסטיבל אביב להצגות ילדים 2024?

בין ההצגות הבולטות שיוצגו השנה בפסטיבל, תוכלו למצוא את ההצגה "חנן הגנן" – עיבוד בימתי מוסיקלי חדש לספר הילדים של רינת הופר. עלילת ההצגה מספרת על חנן הגנן הולך עם עגלת הפירות שלו ברחובות העיר, ומכריז בשירה על הפירות הטריים והטעימים שיש לו למכירה. בין השאר הוא מזכיר "מטמון" מסתורי החבוי בפירות. סיון הקטנה שומעת זאת, ומתמלאת סקרנות לגלות מהו אותו "מטמון". האם מדובר באוצר יקר ערך?

חנן נותן לסיון דובדבן אדום ועסיסי כמתנה, ואומר לה שהמטמון מסתתר בתוכו. אך סיון אוכלת את הדובדבן ומוצאת רק חרצן קטן. "חנן, הבטחת מטמון וקיבלתי רק חרצן!" היא אומרת באכזבה. אבל חנן מראה לסיון שגם מאותו חרצן קטן יכול לצמוח מטמון אמיתי – עץ פורח ועמוס פירות מתוקים וטעימים! סיון מבינה שעם סבלנות וטיפוח, גם מזרע קטנטן יכול להופיע אוצר גדול.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק