הצגת הילדים עוץ לי גוץ לי הקאמרי – כרטיסים ב-99 ש"ח במקום 155 ש"ח!

הצגת הילדים עוץ לי גוץ לי הקאמרי - רכישת כרטיסים ולוח הצגות
הצגת הילדים עוץ לי גוץ לי הקאמרי - רכישת כרטיסים ולוח הצגות

תיאטרון הקאמרי מביא לבמה את הצגת הילדים המצליחה עוץ לי גוץ לי בגרסתה המקורית ובהשתתפות רמי ברוך, נדב נייטס, אלון סנדלר ועוד. מתי תוכלו לראות את ההצגה? ואיפה כרטיסים? הנה כל הפרטים.

הסיפור הקלאסי והידוע עוץ לי גוץ לי מגיע לבמה לתיאטרון הקאמרי בעיבוד בימתי חדש ומושקע ועטור בשחקנים מובילים לפי גרסת ההצגה המקורית של יוסי יזרעאלי. בעמוד הבא, תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה החדשה כולל מידע על רכישת כרטיסים, הנחות, שחקנים, ביקורות ולוח הצגות עדכני ל-2024.

עוץ לי גוץ לי הצגה – לוח הצגות 2024

הצגת הילדים של הקאמרי עוץ לי גוץ לי תציג תאריכים רבים בחודשים הקרובים. להלן לוח ההצגות העדכני:

עוץ לי גוץ לי הצגה כרטיסים

מכירת הכרטיסים להצגה מתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 99 ש"ח לאדם. משך ההצגה הוא כשעתיים כולל הפסקה ורכישת הכרטיסים היא הכרחית לכל גיל. ההצגה מומלצת לילדים מגיל 3 ומעלה.

אודות ההצגה של הקאמרי עוץ לי גוץ לי

למרות שמדובר בסיפור עם אפל ומסתורי, סיפורם הקלאסי של האחים גרים עוץ לי גוץ לי רוכך עם השנים והפך לאחת מהצגות הילדים הקלאסיות ביותר בכל הזמנים. אינספור גרסאות ועיבודים שונים נעשו על הסיפור אך הגרסה הישראלית הידועה ביותר היא עיבודו של אברהם שלונסקי שהפך את הסיפור להומוריסטי, שנון ומותאם לילדים. ההצגה הוצגה לראשונה בתיאטרון הקאמרי בשנת 1965 וזכתה להצלחה רבה.

עתה, מחזיר תיאטרון הקאמרי את הצגת הילדים עוץ לי גוץ לי בגרסתה המקורית של שלונסקי לפי הבמאי דאז יוסי יזרעאלי. על הבימוי הנוכחי אחראי הפעם ארז שפריר עפ רוני פינקוביץ זל ועל המוזיקה דובי זלצר. הגיל המומלץ להצגה הוא לילדים מגיל 3 ומעלה.

ההצגה מביאה לבמה את סיפורו של בת הטוחן שאביה מאלץ אותה להתחתן עם המלך ומספר למלך שהיא יכולה להפוך את קש לזהב והוא מצידו מאלץ אותה לייצר את הזהב. שדון קטן נחלץ לעזרתה תמורת תשורות קטנות, אך משלא נותר לה מה לתת לו – הוא דורש ממנה את בנה בכורה לכשייוולד. כשנולד התינוק, השדון מסכים לוותר רק אם תצליח לנחש את שמו.

שחקנים ומשתתפים

בהצגה החדשה ישתתפו שחקנים מובילים מהתיאטרון הישראלי ורשימת השחקנים והשחקניות כוללת את רמי ברוך/ערן מור, נדב נייטס/גלעד שמואלי, אלון סנדלר/דוד בילנקה, אלי גורנשטיין/שמחה ברבירו, ירדן ניקפהמה/נוי הלפרין, איה שבא/נעמה שטרית, עירית קפלן/כנרת לימוני, שהם שיינר/דודו ניב, טל וייס/עופרי ביטרמן.

עוד עוסקים במלאכה:

תפאורה ותלבושות: רות דר
עיבודים: ערן דינור
ניהול מוסיקלי ועיבודים: נדב רובינשטיין
תאורה: אורי מורג עפ פליס רוס
תנועה: ארז שפריר

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק