מיקי האריה שאהב תות 2024 – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות ארצי!

מיקי האריה שאהב תות 2024 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות ארצי!
מיקי האריה שאהב תות 2024 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות ארצי! צילום: עדי ברק

הצגת הילדים המצליחה של כוכבת הילדים מיקי האריה שאהב תות מגיעה לסדרת הופעות רחבה ב-2024 ברחבי הארץ. היכן מזמינים כרטיסים? מהם המחירים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

כוכבת הילדים מיקי (מיכל מוכתר) מציגה סיבוב הופעות נרחב ברחבי הארץ עם ההצגה המצליחה שלה "האריה שאהב תות" ותציג תאריכים רבים במהלך 2024. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה כולל לוח הצגות מעודכן, פרטים על רכישת כרטיסים, הנחות מבצעים ועוד.

מיקי האריה שאהב תות – לוח הצגות מתעדכן 2024

ההצגה של מיקי האריה שאהב תות תגיע בחודשים הקרובים לערים רבות ברחבי הארץ כגון חולון, מודיעין, אשקלון, קרית מוצקין, באר שבע, נתניה, כפר סבא ועוד ערים רבות. להלן לוח ההצגות המתעדכן כל הזמן:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
ראשון לציון היכל מאיר ניצן לתרבות ולאמנות ראשון לציון 44 כרטיסים
89
רכישת כרטיסים שעה וחצי, כולל הפסקה
קיבוץ גבעת ברנר אולם המופעים גבעת ברנר 43 כרטיסים
89
רכישת כרטיסים שעה וחצי, כולל הפסקה
יבנה היכל התרבות יבנה 38 כרטיסים
89
רכישת כרטיסים שעה וחצי, כולל הפסקה

האריה שאהב תות מיקי – כרטיסים

מכירת הכרטיסים לכל התאריכים נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא כשמחירי הכרטיסים עומדים באופן אחיד על 89 ש"ח לאדם. שימו לב: רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל. ההצגה מומלצת לילדים בגילאי שנתיים עד שש. משך זמן ההצגה הוא כשעה וחצי כולל הפסקה.

אודות ההצגה של מיקי האריה שאהב תות

מדובר על עיבוד חדש ומודרני לסיפור הילדים הקלאסי והידוע "האריה שאהב תות" שכתבה תרצה אתר. הספר נחשב לאחד מספרי הילדים המצליחים ביותר בכל הזמנים ואין כמעט משפחה בישראל עם ילדים שלא מחזיקה את הספר בארון הספרים.

עלילת הסיפור מתארת אריה שמחפש לאכול רק תות למרות הצעותיה והפצרותיה של אמו לאכול דברים אחרים. לאחר שנתקל האריה בחבורת ילדים עם תות שבורחים ומשאירים את התותים, אוכל האריה את כל התותים עד שמגיע למיצוי ולהבנה כי הוא מוכן לנסות אוכל שונה.

כוכבת הילדים מיקי מציגה עיבוד בימתי לספר הידוע שכתבה יחד עם עידון עמית שגם ביים את ההצגה. לצד מיקי, משחקים גם נתן נתנזון, ליאור דטאוקר ושחקנים ורקדנים נוספים.

מבצעים והנחות

בשלב זה, לא מצאנו מחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בכל מידע חדש בנושא. עקבו אחרינו גם בעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק