מחזירים את האור עם נעמה סופר על

מחזירים את האור עם נעמה סופר על
מחזירים את האור עם נעמה סופר על. צילום: עדי ברק

כל הפרטים על המופע של נעמה סופר על מחזירים את האור עם חני נחמיאס, עומרי רוטברד ועוד, שתרוץ בכל רחבי הארץ. כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל התשובות.

כוכבת הילדים נעמה סופר על (נעמה אתל) שמוכרת לילדים ולהורים בזכות מופעי פסטיפאן, משיקה את המופע "מחזירים את האור" שיציג תאריכים רבים בכל רחבי הארץ, כשלצד נעמה סופר על תמצאו את חני נחמיאס/עירית ענבי, מרטין אומנסקי, עמרי רוטברד, עידן שמעוני, פאן פאן ועוד רקדנים/יות ואקרובטים/יות. בעמוד זה תוכלו למצוא את המידע על מופע החנוכה החדש כולל פרטים על רכישת כרטיסים, מחירים, הנחות ועוד.

 האור עם נעמה סופר על – לוח הופעות

המופע החדש של נעמה סופר על יציג תאריכים רבים בכל רחבי הארץ במהלך החודשים הקרובים ויגיע לערים רבות כגון יבנה, תל אביב, עפולה, כפר סבא, באר שבע, אשדוד ועוד. להלן לוח ההופעות המלא של ההצגה:

מחזירים את האור- כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים למופע נפתחה הבוקר ונמצאת בעיצומה. ניתן לרכוש את הכרטיסים לכל ההופעות ברחבי הארץ באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 99 ש"ח במחיר אחיד לכל ההצגות בארץ. רכישת הכרטיסים הכרחית לגל גיל. המופע מומלץ לגילאי 2 ומעלה. משך זמן המופע הוא כשעה ורבע.

אודות המופע מחזירים את האור של נעמה סופר על

המופע החדש של נעמה אתל יחגוג את חג החנוכה בחגיגת שירים ישראלית עם עלילה סביב סיפור החג ואהבת הארץ. את ההצגה כתב וביים עידן עמית וישתתפו בה נעמה אתל, חני נחמיאס/עירית ענבי, מרטין אומנסקי, עמרי רוטברד, עידן שמעוני, פאן פאן בליווי רקדנים/יות, אקרובטים/יות.

עלילת ההצגה מספרת על נעמה, שמגיעה לנתב"ג יחד עם חבריה פאנפאן, עמרי ועידן על מנת לחגוג את חג החנוכה עם כל ילדי ישראל. אך "אנטי", שלא אוהב חגיגות, מנסה לשבש להם את התוכניות ושולח אותם לחדר בריחה.

בחדר הבריחה, הם פוגשים את כוכבת הילדים חני נחמיאס ויוצאים יחד איתה להרפתקה בעקבות ההווי הארצישראלי. הם צריכים לפתור חידות ומשימות המובילות למפגש בין-דורי של ילדים, הורים, סבים וסבתות תוך הצדעה לשירי ארץ ישראל.

כשהם מצליחים לסיים את המשימות ויוצאים מהחדר, "אנטי" שוב מנסה לשבש את תוכניות החגיגה הגדולה. נעמה נאלצת לגייס את כוחות העל שלה כדי להחזיר את האור ולקיים חגיגה כפולה לכבוד חג החנוכה ויום ההולדת ה-75 למדינת ישראל. ההצגה מסתיימת בחגיגה גדולה בה כולם חוגגים יחד את חג החנוכה ועצמאות ישראל.

המופע מחזירים את האור מצטרף אל שורת מופעי חנוכה שכבר נחשפו כאן באתר כגון הוקוס פוקוס עם יובל המבולבל, פסטיגל סינג, המופע סינדרלה עם עדן בן זקן ולירן דנינו, סיפור הנס עם חיפזון וזהירון, טררם קידס, ניצחון המכבים עם רינת גבאי, ג'מבו מותק עם ציפי שביט, מסיבת החג הסודית עם נופיקי, בת הים הקטנה עם מאיה קיי, המופע DNA של מיומנה וההצגה מתנות קטנות עם רמי קלינשטיין.

הנחות ומבצעים

לא מצאנו בשלב זה הנחות או כרטיסים מוזלים יותר מהמחירים הנ"ל. נמשיך לעקוב מקרוב ולעדכן בכל מידע חדש.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק