סינדרלה הבלט הישראלי חנוכה 2023 – רכישת כרטיסים ולוח הופעות!

סינדרלה הבלט הישראלי חנוכה 2023 - רכישת כרטיסים ולוח הופעות!
סינדרלה הבלט הישראלי חנוכה 2023 - רכישת כרטיסים ולוח הופעות! צילום: אירה טשליצקי

הבלט הישראלי יציג את הבלט סינדרלה בחנוכה 2023. איפה תוכלו לראות? כמה זה יעלה? ואיפה קונים כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

גם הבלט הישראלי יצטרף אל רשימת מופעי חנוכה 2023 ויעלה את הבלט המושקע "סינדרלה – אגדות מתעוררות לחיים" – הפקה גדולה במיוחד לכבוד חנוכה 2023 בשיתוף 14 תלמידים מצטיינים מבית הספר לבלט. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל המידע על המופע כולל פרטים על לוח הופעות עדכני, רכישת כרטיסים, מחירים, הנחות ועוד.

הבלט הישראלי סינדרלה חנוכה 2023 – לוח הופעות

המופע החדש סינדרלה של הבלט הישראלי יציג הופעות ב-14 בדצמבר 2023 בהיכל אומנויות הבמה בהרצליה. ייתכנו מופעים נוספים שיתפרסמו בהמשך. להלן לוח ההופעות המעודכן של סינדרלה בחנוכה 2023:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו המשכן לאמנויות הבמה תל אביב 209 כרטיסים
115 - 135
רכישת כרטיסים שעה ו-10 דקות

הבלט הישראלי סינדרלה – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לבלט נפתחה הבוקר ומתבצעת באמצעות משרד הכרטיסים "קופת בראבו" בעמוד הבא. מחירי הכרטיסים עומדים על 135 ש"ח במחיר אחיד לכל המופעים. רכישת הכרטיסים הכרחית לכל ילד. המופע יימשך כשעה ו-10 דקות.

אודות הבלט סינדרלה של הבלט הישראלי

הסיפור המוכר של סינדרלה יתעורר לחיים בבלט החדש של הבלט הישראלי שיביא לבמה 14 תלמידים מצטיינים מבית הספר לבלט. המופע יציג את עולם האגדה הצבעוני עם הדמויות המוכרות של סינדרלה, אמה ואחיותיה, יחד עם תפאורה מושקעת ותלבושות ססגוניות כמיטב המסורת הקלאסית, ועם המוסיקה הקלאסית והידועה של אחת מיצירות הבלט הידועות ביותר בכל הזמנים של סרגיי פרוקופייב ועם רונלד סווקוביץ.

המופע מצטרף אל שורת מופעי חנוכה 2023 שכבר נחשפו כאן באתר כגון הוקוס פוקוס עם יובל המבולבל, פסטיגל סינג, המופע סינדרלה עם עדן בן זקן ולירן דנינו, פנטזיה חנוכה 2023 עם מיכל הקטנה, סיפור הנס עם חיפזון וזהירון, טררם קידס, ניצחון המכבים עם רינת גבאי, ג'מבו מותק עם ציפי שביט, מסיבת החג הסודית עם נופיקי, המחזמר מעלה מעלה לחנוכה 2023 של שירי צביקה פיק, בת הים הקטנה עם מאיה קיי, המופע DNA של מיומנה וההצגה מתנות קטנות עם רמי קלינשטיין.

אודות הבלט סינדרלה

הבלט סינדרלה הוא אחד היצירות הקלאסיות והאהובות ביותר בעולם הבלט. הכוריאוגרפיה המקורית היא של מריוס פטיפה והמוזיקה מאת סרגיי פרוקופייב. הבלט מספר את סיפורה הקסום של סינדרלה, נערה ענייה וטובת לב שאביה מת והיא נשארה לחיות עם אם חורגת רעה ואחיות חורגות קנאיות. סינדרלה חולמת להגיע לנשף הריקודים בארמון ולפגוש את הנסיך. פיה הטובה מגשימה את משאלתה בעזרת שינויים קסומים ונעלי הבדולח.

הבלט כולל סצינות קלאסיות אהובות כמו הנשף בארמון, נעל הבדולח, והפיכתה של סינדרלה מילדת האפר לנסיכה. הכוריאוגרפיה עשירה ווירטואוזית והמוזיקה של פרוקופייב נחשבת לקסומה ורומנטית.

מבצעים והנחות

בשלב זה לא מצאנו מבצעים או כרטיסים מוזלים הנמוכים ממחיר הכרטיסים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן ובדף הפייסבוק שלנו.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק