מטוסי העל הצגת ילדים חדשה – כרטיסים, הנחות ולוח הצגות

מטוסי העל הצגת ילדים חדשה - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות
מטוסי העל הצגת ילדים חדשה - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות. צילום: חברת אלפא

תוכנית הילדים האהובה של ערוץ "מטוסי העל" מגיעה לישראל בגרסת הצגת ילדים חדשה – "מטוסי העל נוחתים בישראל" ותציג לוח הצגות גדול במיוחד לאורך 2024. איפה ומתי תוכלו לראות את ההצגה וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

הצגת הילדים החדשה "מטוסי העל נוחתים בישראל" מביאה לגרסת במה את הסדרה המצליחה מערוץ הופ אל הבמה. ההצגה תציג תאריכים רבים בערים רבות ברחבי הארץ. בהמשך עמוד זה תוכלו למצוא את לוח ההצגות המלא והעדכני של ההצגה עם מידע על רכישת כרטיסים והנחות.

מטוסי העל ההצגה – לוח הופעות 2024

את ההצגה מטוסי העל נוחתים בישראל תוכלו לראות בערים רבות ברחבי הארץ כגון מודיעין, תל אביב, ירושלים, אשדוד ועוד ערים רבות. להלן לוח ההצגות העדכני לחודשים הקרובים:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
קיבוץ יגור יד למגינים יגור 52 כרטיסים
85
רכישת כרטיסים שעה וחצי, כולל הפסקה
רמת השרון סינמה סיטי גלילות רמת השרון - City Hall 74 כרטיסים
85
רכישת כרטיסים שעה וחצי, כולל הפסקה

כרטיסים להצגה מטוסי על בישראל

מחירי הכרטיסים להצגה מטוסי על עומדים כולם על מחיר זהה של 85 ש"ח. את הכרטיסים לכל ההופעות בכל רחבי הארץ, אפשר להזמין אונליין באמצעות האתר הבא.

הנחות, מבצעים ו-1+1

בשלב זה, לא מצאנו הנחות או מבצעים על ההצגה החדשה. נמשיך לבדוק ולעדכן בכל זמן ובזמן אמת כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק שלנו כאן.

אודות הצגת הילדים מטוסי העל בישראל

את סדרת הילדים מטוסי העל מכירים כמעט כל ילדי ישראל. מדובר באחת מתוכניות הטלוויזיה המצליחות בערוץ הופ. הפעם, הדמויות האהובות ג'ט, דיזי, דוני, מירה, ג'ימבו, סקיי יגיעו אל הבמה בגרסת הצגת ילדים חדשה ומושקעת עם הרבה מוסיקה וצבעים.

עלילת ההצגה תבוסס על הילד הישראלי גילי, שחובב המצאות וטכנולוגיה וממציא את "רובוט הריקודים והשפות העולמי". מטוסי על מגיעים לישראל למסור לגילי משלוח ומאוד נהנים מנופי ים סוף ומשמורת האלמוגים היפיפייה, אך הכל משתבש כשהרובוט העולמי מאבד שליטה ומעמיד את שמורת הטבע בסכנה וזה בדיוק הזמן לכוח טורבו ולכוחם של מטוסי על.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

 

הצגות ילדים מומלצות נוספות

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
אורלי בלולו
2 months ago

למה אין הצגות באילת
למפוני העוטף
נשמח מאוד אם יגיעו

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק