לוח הצגות תיאטרון חיפה 2024 - כרטיסים, הנחות, הצגות מומלצות ועוד

הצגות מומלצות תיאטרון חיפה ב-2024 - הצגות שאסור להחמיץ!

לוח הצגות מומלצות בתיאטרון חיפה ב-2024

הקומיקאים תיאטרון חיפה - כרטיסים ב-116 ש"ח בלבד!

הקומיקאים – תיאטרון חיפה

40 שנה מאז שיתפו פעולה לראשונה, מוני מושונוב ושלמה בראבא יוצאים בהצגה חדשה בשם "הקומיקאים" שתרוץ בתיאטרון חיפה וברחבי הארץ בחודשים הקרובים ב-2024. אז כמה יעלו לכם כרטיסים? מתי ואיפה תוכלו לראות את ההצגה וכל הפרטים, בכתבה הבאה. שניים מהקומיקאים

סוף העולם שמאלה מחזמר - כרטיסים החל מ-129 ש"ח בלבד!

סוף העולם שמאלה המחזמר

כל הפרטים על המחזמר החדש והמדובר סוף העולם שמאלה המבוסס על הסרט המצליח. מי ישתתף במחזמר? מתי תוכלו לראות? כמה עולים כרטיסים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל התשובות. לאחר הכנות רבות, המחזמר החדש והמדובר "סוף העולם שמאלה"

צניחה חופשית הצגה - כרטיסים ב-96 ש"ח במקום 180 ש"ח

צניחה חופשית הצגה – כרטיסים החל מ-96 ש"ח במקום 180 ש"ח

ציפי שביט וליאורה ריבלין יככבו בהצגה החדשה "צניחה חופשית" של המחזאי האמריקאי הידוע דיוויד לינדסי אבייר בבימויו של משה נאור. מתי ואיפה תוכלו לראות את ההצגה? וכמה יעלו כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים. תיאטרון חיפה מעלה את ההצגה

סוניה מחזמר עם מיקי קם ותזמורת המהפכה - כרטיסים ולוח הופעות

סוניה מחזמר עם מיקי קם ותזמורת המהפכה – כרטיסים ולוח הופעות 2024

כל הפרטים על המחזמר סוניה בכיכובה של מיקי קם עם תזמורת המהפכה, שמביא לראשונה את סיפורה של סוניה פרס ועל הדרך את סיפורה של המדינה. מתי ואיפה תוכלו לראות? וכמה עולים כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים. השחקנית מיקי

מטורללים הצגה בתיאטרון חיפה - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2023

מטורללים הצגה בתיאטרון חיפה – כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2023

כל הפרטים על ההצגה החדשה של תיאטרון חיפה מטורללים בכיכובו של מעיין בלום ושחקנים נוספים. במה מדובר? מהו לוח ההצגות העדכני של ההצגה? כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? ומה לגבי הנחות? תיאטרון חיפה מעלה עיבוד עברי להצגה מטורללים שכתב המחזאי

ההצגה השנה היפה בחיי הבימה - כרטיסים החל מ-145 ש"ח במקום 250 ש"ח!

ההצגה השנה היפה בחיי הבימה – כרטיסים החל מ-145 ש"ח במקום 250 ש"ח!

מיקי קם ורוני דלומי ישתפו פעולה במחזמר החדש "השנה היפה בחיי" של תיאטרון הבימה שכתב והלחין אוהד חיטמן וביים משה קפטן. מתי תוכלו לראות? וכמה יעלו כרטיסים? הנה כל מה שאתם צריכים לדעת על המחזמר החדש. תיאטרון הבימה, בשיתוף פעולה

תיאטרון חיפה לוח הצגות 2024 - כרטיסים, הצגות מומלצות, הנחות ועוד

ברוכים הבאים לעמוד של תיאטרון חיפה באתר קצת תרבות. כאן תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגות החדשות והוותיקות של התיאטרון הכולל את לוח ההצגות המעודכן ל-2024 כולל הצגות מומלצות, ביקורות, מחירי כרטיסים וגם מידע על הנחות וכרטיסים מוזלים להצגות בתיאטרון חיפה שיחסכו לכם לא מעט כסף.

תיאטרון חיפה עבר בשנים האחרונות שינויים נרחבים והפך לגורם משמעותי בעולם התיאטרון הישראלי עם רפרטואר רחב ומגוון ועם כוכבי התיאטרון הגדולים בישראל שמשתתפים בהצגות השונות. הצגות תיאטרון חיפה כוללות בין היתר מחזות זמר מושקעים, קומדיות קלילות, דרמות, מתח, הצגות ילדים ומופעי מוסיקה.

בין ההצגות הבולטות השנה בתיאטרון חיפה, כדאי לציין את המחזמר סוף העולם שמאלה, ההצגה צניחה חופשית בכיכובן של ליאורה ריבלין וציפי שביט, המחזמר השנה היפה בחיי שכתב אוהד חיטמן, ההצגה המחיר המצויינת עם אסי לוי, יעקב כהן ויובל סגל או המחזמר שוק המציאות עם דפנה דקל ואלון אופיר.

אנו ממליצים לכם גם לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק הרשמי שלנו בו אנו מעדכנים בכל עת על הצגות תיאטרון חיפה חדשות וגם הצגות מומלצות בתיאטרון חיפה ב-2024. כמו כן כדאי גם להיכנס לעמוד המרוכז שלנו בו אנו מציגים הצגות מומלצות מכל בתי התיאטרון בישראל.

אודות תיאטרון חיפה

תיאטרון חיפה הוא התיאטרון העירוני הראשון בישראל, שנוסד ביוזמת ראש עיריית חיפה אבא חושי ב-1961. התיאטרון פועל לקידום התרבות והאמנות בחיפה ומהווה בית ליוצרים ישראלים רבים שהחלו בו את דרכם.

תיאטרון חיפה מעלה הצגות מקוריות ועכשוויות הנוגעות בנושאים חברתיים ואנושיים ומקיים דיאלוג גם עם הקהילה הערבית בעיר. בתיאטרון פועלת מחלקה חינוכית המקרבת תלמידים לתיאטרון ומקיימת את פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים. הפסטיבל חושף ילדים לתיאטרון, מרחיב את דמיונם ותורם להתפתחותם תוך מתן ביטוי למגוון האוכלוסיות בחיפה.

מאז הקמתו, התיאטרון פעל כחלוץ בכמה תחומים: הוא היה הראשון לבנות מערך שיווקי של מנויים, על מנת לחשוף את תושבי חיפה לאמנות התיאטרון ושימש בית וקרש קפיצה למחזאים ויוצרים ישראלים רבים, ובהם חנוך לוין, יהושע סובול ועוד, שהחלו בו את דרכם.

תיאטרון חיפה הקפיד תמיד להישאר מעורה בחברה בחיפה ולהעלות הצגות הנוגעות בסוגיות חברתיות ואנושיות, יזם דיאלוג עם הקהילה הערבית בעיר ושימש בית ליוצרים ערבים, הקים מחלקה חינוכית שיוצרת דיאלוג עם בתי ספר וחושפת תלמידים לתיאטרון, יזם ומוביל את פסטיבל חיפה הבינלאומי להצגות ילדים, שחושף ילדים מכל המגזרים לתיאטרון ואמנות.

לאורך השנים שמר התיאטרון על היותו גוף תרבותי חלוצי, רלוונטי ומגוון, תוך מתן ביטוי לכל קהלי העיר חיפה. פעילותו תורמת רבות לקידום התרבות והאמנות בעיר ובישראל.

כרטיסים לתיאטרון חיפה - מהם מחירי הכרטיסים לתיאטרון חיפה ב-2024?

מחיר הכרטיסים להצגות של תיאטרון חיפה נע באופן כללי בין כ-60 ש”ח ועד ל-150 ש”ח. מחיר הכרטיס יכול להשתנות בהתאם לסוג ההצגה ולתאריך עלייתה. בדרך כלל מחירי הכרטיסים היקרים יותר, יהיו להפקות הגדולות של התיאטרון כגון מחזות זמר מושקעים עם הרבה משתתפים על הבמה.

המחירים יכולים להשתנות כמובן בהתאם למיקום באולם בו תבחרו לשבת. ככל שתשבו במיקום טוב וקרוב יותר לבמה, כך הכרטיס יתקייר.

הנחות לתיאטרון חיפה - איפה תוכלו למצוא הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים להצגות של תיאטרון חיפה?

אז איך אפשר למצוא כרטיסים מוזלים והנחות להצגות המומלצות של תיאטרון חיפה? כדי למצוא כרטיסים מוזלים להצגות תיאטרון חיפה ישנן מספר אפשרויות טובות, ראשית, מומלץ לבדוק הנחות ומבצעים מיוחדים באתרי חברות האשראי המובילות כמו ישראכרט, לאומי קארד, מקס, אמריקן אקספרס ועוד, שלרוב מציעות כרטיסים במחירים מוזלים להצגות תיאטרון חיפה.

שנית, אפשר למצוא קופונים והנחות באתרי קופונים מובילים ולעיתים להשיג שם כרטיסים בחצי מחיר או יותר. תוכלו כם להיכנס לאתר משרד הכרטיסים בראבו שמוכר בעמוד הבא בקביעות כרטיסים מוזלים בהנחה משמעותית להצגות תיאטרון חיפה.

איך מגיעים לתיאטרון חיפה?

כתובתו של תיאטרון חיפה היא פבזנר 27, חיפה. ניתן להגיע לשם בקלות בתחבורה הציבורית.

תיאטרון חיפה חנייה - איפה אפשר להחנות את הרכב הכי קרוב לתיאטרון?

תיאטרון חיפה מציע חניון העומד לרשות המבקרים עד שעת סיום ההצגה.

תיאטרון חיפה - טלפון ודרכי יצירת קשר

הטלפון הראשי של תיאטרון חיפה להזמנות הוא: 04-8600500.
 

תוכן עניינים