הצגת הילדים חיבוקי עם משה דץ – כרטיסים ולוח הצגות 2023

הצגת הילדים חיבוקי עם משה דץ - כרטיסים ולוח הצגות 2023
הצגת הילדים חיבוקי עם משה דץ - כרטיסים ולוח הצגות 2023

משה דץ חוזר לנוסטלגיה עם ההצגה חיבוקי שמחזירה לבמה את כל להיטי הילדים הגדולים של טיף וטף. איפה תוכלו לראות? מתי? כמה יעלו כרטיסים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

משה דץ חוגג 25 שנה לחיבוקי וטיף וטף, ועולה עם הצגת הילדים החדשה חיבוקי שתגיע לכל ברחבי הארץ עם השירים הידועים מההצגה "טיף וטף" שכתב יחד עם סמדר שיר. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה עם פרטים על רכישת כרטיסים ולוח הצגות עדכני לחודשים הקרובים.

חיבוקי עם משה דץ – לוח הצגות 2023

ההצגה חיבוקי עם משה דץ תגיע לערים רבות בחודשים הקרובים ביניהן יבנה, קרית מוצקין, נתניה, רמת גן, פתח תקווה, אופקים, נהריה ועוד. להלן לוח ההצגות העדכני:

חיבוקי כרטיסים – מהם המחירים ואיפה קונים?

מכירת הכרטיסים יצאה לדרך ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים עומדים על 79 ש"ח לכל ההופעות במחיר אחיד.

אודות ההצגה

משה דץ וסמדר שיר חוזרים לשתף פעולה עם ההצגה חיבוקי בהשתתפות משה דץ, חיבוקי, טיף וטף, הכבשה שושנה, דינו חמודינו וכל הדמויות הקלאסיות. בהצגה יבוצעו כל השירים והלהיטים הקלאסיים מטיף וטף.

מבצעים והנחות

בשלב זה, לא מצאנו מידע נוסף על כרטיסים מוזלים יותר מהמחיר הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן בכל מידע חדש בנושא כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק כאן.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק