הצגת הילדים סינדרלה עם רינת גבאי – כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2023!

הצגת הילדים סינדרלה עם רינת גבאי - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2023!
הצגת הילדים סינדרלה עם רינת גבאי - כרטיסים, הנחות ולוח הצגות 2023! צילום: עדי ברק

כל הפרטים על הצגת הילדים החדשה של רינת גבאי סינדרלה שתגיע לערים רבות במהלך קיץ 2023. איפה ומתי תוכלו לראות? כמה עולים כרטיסים? ואיפה קונים?

כוכבת הילדים המצליחה רינת גבאי, יוצאת עם הצגת ילדים חדשה שתיקרא "סינדרלה" יחד עם גיא פרידמן, ירדן הראל, שיר מורנו, אביעד בנטוב, אורטל עמר ועוד, ותגיע לערים רבות ברחבי הארץ במהלך קיץ 2023. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה החדשה לרבות פרטים על רכישת כרטיסים, לוח הצגות עדכני, מבצעים והנחות.

סינדרלה רינת גבאי לוח הופעות 2023

המופע החדש של גבאי יגיע לערים בכל רחבי הארץ כגון ירושלים, בית שמש, חולון, מעלה אדומים, פתח תקווה ועוד. להלן לוח ההופעות העדכני של מופע הילדים:

כרטיסים להצגת הילדים סינדרלה עם רינת גבאי

מכירת הכרטיסים נפתחה והיא מתבצעת באמצעות אתר קופת הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא. מחיר הכרטיסים עומד במחיר אחיד על 99 ש"ח לכל המופעים.

אודות ההצגה

ההצגה החדשה סינדרלה, מביאה עיבוד חדש ומרענן לסיפור הקלאסי הידוע של לכלוכית – סינדרלה, שחיה עם אימה החורגת ואחיותיה החורגות והמרושעות שהופכות אותה למשרתת שלהן. אך פיה קסומה עוזרת לסינדרלה ומחלצת אותה מהצרה.

את ההצגה כתבה המחזאית נועה ברנר וייקחו בה חלק רינת גבאי עצמה יחד עם גיא פרידמן (הנסיך), ירדן הראל (האמא החורגת), שיר מורנו (הפייה), אביעד בנטוב (האחות הרעה)  ואורטל עמר (האחות הרעה) ומשתתפים נוספים.

הנחות ומבצעים

נכון לעכשיו, לא מצאנו כרטיסים מוזלים או הנחות למופע הילדים החדש אך אנו ממשיכים לבדוק ולעדכן בכל עת כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק שלנו בעמוד הבא.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק