סמי הכבאי פארק הכבאיות – כרטיסים, תאריכים והנחות

סמי הכבאי פארק הכבאיות - כרטיסים, תאריכים והנחות
סמי הכבאי פארק הכבאיות - כרטיסים, תאריכים והנחות

הדמות הטלוויזיונית הידועה סמי הכבאי, מגיעה לפארק הכבאיות – אירוע ענק על גג עזריאלי במהלך קיץ 2023. במה מדובר ומה מחכה לכם שם? כמה עולים כרטיסים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

אירוע ענק לילדים יתקיים במהלך חופשת קיץ 2023 על גג עזריאלי בתל אביב. מדובר בפארק הכבאיות של סמי הכבאי שיכלול פעילויות ואטרקציות לילדים ומופע של סמי הכבאי. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים אודות ההצגה כולל מידע על לוח הצגות מעודכן, רכישת כרטיסים, הנחות ומבצעים.

סמי הכבאי פארק הכבאיות עזריאלי ת"א – כרטיסים ותאריכים

מכירת הכרטיסים לאירוע פארק הכבאיות נפתחה והיא מתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 79 ש"ח לאדם. האירוע יתקיים החל מה-11 באוגוסט 2013 לאורך כל החודש עד ה-31 באוגוסט 2023. להלן לוח התאריכים המלא:

אודות האירוע פארק הכבאיות עם סמי הכבאי

פארק הכבאיות יתקיים על גג יזרעאלי ויכלול פעילויות, מתקנים ואטרקציות שונות לילדים בכל הגילאים. בין האטרקציות שיהיו באירוע: תערוכת כבאיות מיניאטורית, פארק מגלשות מים, פארק חבלים, לוגו בוקס, עמדות צילום ועוד. המופע המרכזי של האירוע יהיה המופע של סמי הכבאי ויכלול גם עמדות צילום עם סמי הכבאי המקורי. האירוע יימשך כשעתיים כולל המופע.

מבצעים והנחות

בשלב זה, לא מצאנו מחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בכל מידע חדש בנושא. עקבו אחרינו גם בעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק