הכוכבים פורשים כנף עם גיל שוחט – כרטיסים ולוח הופעות 2023

הכוכבים פורשים כנף עם גיל שוחט - כרטיסים ולוח הופעות 2023
הכוכבים פורשים כנף עם גיל שוחט - כרטיסים ולוח הופעות 2023. צילום: אשר עדן פסינסקי

כל מה שרציתם לדעת על המופע החדש של גיל שוחט הכוכבים פורשים כנף שיפגיש בין עולם המוזיקה הקלאסית והאופרה לעולם הילדים עם חני נחמיאס, דוד חיים, טל מוסרי ועוד. במה בדיוק מדובר? מתי תוכלו לראות ואיפה? כמה עולים כרטיסים? איפה קונים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים המלאים.

המנצח והמוזיקאי גיל שוחט מעלה מופע חדש ומסקרן בשם "הכוכבים פורשים כנף" שמפגיש בין נגני וזמרי אופרה וקלאסי כולל 5 פסנתרני כנף, לבין כוכבי ילדים מוכרים כמו טל מוסרי, חני נחמיאס והדוד חיים במופע שמשלב בין מוזיקה קלאסית ואופרה עם סיפורים ושירים מעולם הילדים. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע החדש כולל מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח הצגות עדכני.

המופע הכוכבים פורשים כנף – לוח הופעות 2023

המופע החדש יציג תאריכים רבים במהלך החודשים הקרובים במשכן לאומנויות הבמה בתל אביב (בית האופרה). להלן לוח ההופעות המתעדכן של המופע:

גיל שוחט הכוכבים פורשים כנף – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים למופע החדש נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים נע בין 145 ש"ח לכרטיסים המוזלים ביותר ועד ל-205 ש"ח לכרטיסים במיקום הטוב ביותר באולם. משך זמן המופע: כשעה וחצי.

אודות המופע הכוכבים פורשים כנף

מדובר בפרוייקט מוזיקלי שיצר והגה גיל שוחט – אחד המנצחים והמוזיקאים הבולטים בישראל, שידוע בין היתר ביכולות שלו לשלב את עולם המוזיקה הקלאסית והתזמורתית עם סגנונות אחרים. לאחר שעשה זאת בהצלחה גדולה עם המופע "7 פסנתרי כנף", הפעם הוא עושה זאת שוב עם המופע "הכוכבים פורשים כנף" שיביא לבמה את טל מוסרי, חני נחמיאס, דוד חיים ואחרים.

המופע החדש יציג שירים וסיפורי ילדים ידועים כגון פטר והזאב, קרנבל החיות, פנטזיה שיבוצעו בעיבודים מוזיקליים ייחודיים שכתב שוחט במיוחד למופע ובביצוע 5 נגני פסנתר כנף על הבמה. במופע ייקחו חלק טל מוסרי, הדוד חיים, חני נחמיאס, זמרת האופרה קסניה גלונטי, ויקטור סטניסלבסקי, מיכאל זרצקל, דוראל גולן וליאור פארי.

הנחות ומבצעים

בשלב זה לא מצאנו מידע על הנחות, מבצעים, 1+1 וכד'. נמשיך לעקוב מקרוב ולעדכן בכל מידע חדש בנושא.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק