ג'מבו מותק חנוכה 2023 – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!

ג'מבו מותק חנוכה 2023 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!
ג'מבו מותק חנוכה 2023 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!

כל הפרטים על המופע החדש ג'מבו מותק חנוכה 2023 בכיכובם של ציפי שביט, מיקי, מני ממטרה, דוד חיים, רוי בוי ומשפחת ספיר. מתי ואיפה תוכלו לראות את ההצגה? כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל התשובות.

עוד מופע חנוכה 2023 גדול ומושקע מצטרף אל רשימת מופעי חנוכה הקרוב. הפעם זהו המופע "ג'מבו מותק" שיחליף את המופע מותק של פסטיבל ויביא לבמה אחת את מיקי, מני ממטרה, דוד חיים, רוי בוי, משפחת ספיר וציפי שביט. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע כולל מידע על כרטיסים, לוח הצגות עדכני, הנחות ועוד.

ג'מבו מותק חנוכה 2023 – לוח הופעות מתעדכן

המופע החדש ג'מבו מותק יציג רשימה ארוכה של הופעות החל מה-9 בדצמבר 2023 בתל אביב, חיפה, באר שבע וירושלים. להלן לוח ההופעות המלא של המופע:

תל אביב היכל שלמה – 9-15/12

ירושלים ארנה – 18/12

חיפה מרכז הקונגרסים – 20-24/12

באר שבע היכל הקונכייה – 28-31/12

ג'מבו מותק – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים למופע תיפתח מחר בבוקר (יום ג' ) באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א". מחיר הכרטיסים עומד כעת במחיר מלא על 159 ש"ח לאדם במחיר אחיד לכל ההופעות. רכישת הכרטיסים הכרחית לכל גיל.

אודות המופע ג'מבו מותק חנוכה 2023

המופע החדש ג'מבו מותק הוא הפקה חדשה מאת יוצרי הפסטיגל והוא מיועד לגילאי הקטנטנים. עד השנה ההפקה הייתה "מותק של פסטיבל" ועתה המופע ג'מבו מותק יהיה זה שמיועד לקטנטנים.

במרכז המופע – תחרות כשרונות צעירים שבה כל הילדים משתתפים ומבצעים את שיריה ולהיטיה מכל הזמנים של הכוכבת הבלתי מעורערת ציפי שביט. כוכבי מותק ידריכו את הילדים בתחרות באמצעות שירים וסיפורים ויקבלו את כולם שווה בשווה.

הפרסים בתחרות יהיו פרסים אמיתיים של אהבה, קבלת האחר, שיוויון, שיתוף וחברות. את התסריט והמחזה כתבו מיכל מוכתר (מיקי) ועומר זימרי ועל הניהול המוזיקלי הופקד חזי שקד.

המופע מצטרף אל שורת מופעי חנוכה 2023 שכבר נחשפו כאן באתר כגון הוקוס פוקוס עם יובל המבולבל, פסטיגל סינג, המופע סינדרלה עם עדן בן זקן ולירן דנינו, פנטזיה חנוכה 2023 עם מיכל הקטנה, סיפור הנס עם חיפזון וזהירון, טררם קידס, ניצחון המכבים עם רינת גבאי, מסיבת החג הסודית עם נופיקי, המחזמר מעלה מעלה לחנוכה 2023 של שירי צביקה פיק, בת הים הקטנה עם מאיה קיי, המופע DNA של מיומנה וההצגה מתנות קטנות עם רמי קלינשטיין.

מבצעים והנחות

בשלב זה לא מצאנו מבצעים או כרטיסים מוזלים הנמוכים ממחיר הכרטיסים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן ובדף הפייסבוק שלנו.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק