לונה פארק חיות וקוביות בפסח 2024 בקריית מוצקין – מכירת הכרטיסים נפתחה!

לונה פארק חיות וקוביות בפסח 2024 בקריית מוצקין - מכירת הכרטיסים נפתחה!
לונה פארק חיות וקוביות בפסח 2024 בקריית מוצקין - מכירת הכרטיסים נפתחה! (תמונה: אגואיסט הפקות)

האירוע לונה פארק חיות וקוביות בפסח 2024 יוצא לדרך ומציע חוויה ייחודית לכל המשפחה בחול המועד הקרוב! המתחם הייחודי, שיתקיים בחי פארק קריית מוצקין מה-9 באפריל ועד ה-4 במאי, מציע שלל אטרקציות מרתקות, כולן בכרטיס כניסה אחד. רכישת הכרטיסים לאירוע נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא.

גולת הכותרת של האירוע היא תערוכת המיצגים המרהיבה מבית היוצר של "בריק לייב", בהרכבתו של דאנקן טיטמארש, אמן הבנייה בלגו הבריטי ושיאן גינס. התערוכה, הנקראת "Animal Paradise", מציגה מעל 50 מיצגים מדהימים של חיות אקזוטיות, שנבנו מקרוב ל-2 מיליון קוביות לגו בתהליך שארך כ-8,000 שעות עבודה.

בנוסף לתערוכה המרשימה, הפארק מציע מגוון רחב של מתחמי בנייה והרכבה מקוביות לגו. המבקרים יוכלו להתנסות בבניית מסלולי מרוצים למכוניות, לצלול לתוך העולמות של מלחמת הכוכבים ומיינקראפט, ליצור אמנות על קיר גרפיטי, לבנות עיר שלמה, לשחק בבריכות קוביות צבעוניות ועוד.

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לאירוע נפתחה כעת ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 115 ש"ח לאדם.

האטרקציות לא מסתכמות רק בתערוכה ובמתחמי הבנייה. הכרטיס כולל גם כניסה לגן החיות הגדול והיפה בצפון, וכן למיני לונה פארק מהנה. הפארק מציע גם הזדמנויות לתמונות סלפי מיוחדות, וכן חוויית קולנוע VR (מציאות מדומה). השילוב של אמנות, יצירתיות, טבע ומשחק הופך את "לונה פארק חיות וקוביות" לאירוע ייחודי לפסח 2024 הקרוב.

שעות פעילות

שעות הפעילות של האירוע הן: בימים א'-ה' ובשבת הפארק פתוח מ-9:00 עד 18:00, וביום ו' ובערבי חג מ-9:00 עד 16:00. חשוב לשים לב שכל מבקר מגיל שנתיים ומעלה חייב בכרטיס כניסה.

"לונה פארק חיות וקוביות" מהווה הזדמנות נהדרת לחגוג את חופשת הפסח בצורה מקורית, מעשירה וסוחפת. זה אירוע שמחבר בין דמיון ויצירה, בין אמנות וטכנולוגיה, ומזמין את כולנו לגלות מחדש את הקסם והפלא שבמשחק. אם אתם מחפשים דרך מיוחדת במינה לבלות עם הילדים והנכדים בפסח הקרוב, "לונה פארק חיות וקוביות" הוא בהחלט אופציה שכדאי לשקול.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק