בת הים הקטנה חנוכה 2023 עם מאיה K – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!

בת הים הקטנה חנוכה 2023 עם מאיה K - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!
בת הים הקטנה חנוכה 2023 עם מאיה K - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות! צילום: רויטל עיני חלבה

מאיה K, מאיה בוסקילה, טל מורד ומשתתפים נוספים ייקחו חלק בהצגה החדשה של חנוכה 2023 בת הים הקטנה. לאילו ערים תגיע ההצגה? כמה יעלו כרטיסים? ואיפה תמצאו הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

המופע החדש של חנוכה 2023 בת הים הקטנה יביא לבמה את מאיה בוסקילה, מאיה קיי וטל מורד יחד עם עוד זמרים, רקדנים ומשתתפים נוספים בהפקה גדולה ומושקעת שתגיע לערים רבות ברחבי הארץ. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה החדשה כולל פרטים על רכישת כרטיסים, מחירים לוח הצגות עדכני, הנחות ועוד.

בת הים הקטנה חנוכה 2023 – לוח הופעות מתעדכן

ההצגה החדשה תגיע החל מה-5 בדצמבר 2023 לערים רבות ברחבי הארץ כגון נתניה, חיפה, אשדוד, עפולה, אשקלון ועוד. להלן לוח ההופעות המלא והעדכני של ההצגה בת הים הקטנה בחנוכה 2023:

ההצגה בת הים הקטנה עם מאיה בוסקילה ומאיה K – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים להצגה נפתחה ונמצאת בעיצומה באמצעות אתר משדר הכרטיסים "קופת בראבו" בעמוד הבא. מחירי הכרטיסים עומדים על 109 ש"ח במחיר אחיד לכל המופעים. רכישת הכרטיסים הכרחית לכל ילד. ההצגה מומלצת לילדים בגילאי שנתיים עד 12 והיא תימשך כשעה ורבע.

אודות המופע בת הים הקטנה חנוכה 2023

מדובר בהפקה גדולה ורבת משתתפים עם מאיה בוסקילה, מאיה K וטל מורד בתפקידים הראשיים לצד שחקנים, זמרים ורקדנים. את ההמחזה והבימוי כתבה מיכל קליין, על הבימוי הופקד איתי מלכה ועל המוזיקה אחראי חזי שקד.

ההצגה תביא לבמה את הסיפור הקלאסי על בת ים הרוצה להפוך לבת אדם. עלילת ההצגה תספר על בת ים שמתאהבת בנסיך אנושי וכדי להפוך לבת אדם בעלת רגליים, היא עושה עסקה עם מכשפת הים ומקבלת רגליים בתמורה לקולה. עכשיו צריכה בת הים הקטנה לנסות ולזכות באהבתו של הנסיך, וגם להציל את הממלכה מידי המכשפה.

המופע מצטרף אל שורת מופעי חנוכה שכבר נחשפו כאן באתר כגון הוקוס פוקוס עם יובל המבולבל, פסטיגל סינג, המופע סינדרלה עם עדן בן זקן ולירן דנינו, פנטזיה חנוכה 2023 עם מיכל הקטנה, סיפור הנס עם חיפזון וזהירון, טררם קידס, ניצחון המכבים עם רינת גבאי, ג'מבו מותק עם ציפי שביט, מסיבת החג הסודית עם נופיקי, המחזמר מעלה מעלה לחנוכה 2023 של שירי צביקה פיק, המופע DNA של מיומנה וההצגה מתנות קטנות עם רמי קלינשטיין.

מבצעים והנחות

בשלב זה לא מצאנו מבצעים או כרטיסים מוזלים הנמוכים ממחיר הכרטיסים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן ובדף הפייסבוק שלנו.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק