פסטיבל פסח 2024 למשפחות בפארק לטרון – כרטיסים וכל הפרטים!

פסטיבל פסח 2024 למשפחות בפארק לטרון - כרטיסים וכל הפרטים!
פסטיבל פסח 2024 למשפחות בפארק לטרון - כרטיסים וכל הפרטים!

פסטיבל פסח 2024 בפארק לטרון למשפחות יוצא לדרך ומבטיח להיות חוויה משפחתית לכל הגילאים. האירוע יתקיים במשך יומיים, ה-24 וה-25 באפריל (ימים רביעי וחמישי בחול המועד פסח), בין השעות 10:30 ל-17:30, עם מופע מרכזי באמפי בכל יום בשעה 12:30. רכישת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

הפארק יהפוך למרחב חגיגי וססגוני, עם שלל אטרקציות ופעילויות מרתקות. בלב האירוע תתקיים תערוכת טנקים, נגמשים וכלי רכב צבאיים משוריינים, המאפשרת מפגש מרתק עם ההיסטוריה הצבאית של ישראל. ביום רביעי, ה-25.4, תתווסף גם תצוגה מיוחדת של רכבי אספנות ממועדון החמש היוקרתי.

לאורך כל הפסטיבל יתקיימו הדרכות וסיורים במתחם, המעניקים הזדמנות ללמוד ולחקור את כלי הרכב הצבאיים מקרוב. הילדים ייהנו ממתחמי מתנפחים צבעוניים ומאטרקציות מותאמות במיוחד עבורם.

כרטיסים ומחירים

הפסטיבל יתקיים ב-24 וב-25 באפריל 2024 באמפיתיאטרון לטרון תחת כיפת השמיים. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

אחד המוקדים המסקרנים של האירוע יהיו מופעי אומן חושים ותעלולים, המבטיחים להפתיע ולהלהיב את הקהל. בנוסף, יתקיימו הקרנות מרשימות של וידאו מיפינג (וידאו מיפוי) במתחם הכניסה למתחם הפטיו בפארק.

המבקרים מוזמנים גם לצפות בסרטים באולם האודיטוריום, לטפס אל מתחם גג התצפית המרהיב, ולבקר בתערוכה המרתקת "יד לשריון". לאורך כל האירוע תתנהל פעילות מוזיקלית עליזה ומלהיבה.

מתחם דוכני המזון המגוון יאפשר למשפחות ליהנות מארוחה טעימה ונעימה בחיק הטבע. פארק לטרון מציע סביבה יפהפייה ומרווחת, אידיאלית לבילוי משפחתי איכותי בחג הפסח.

רכישת כרטיס הכניסה לפסטיבל היא חובה לכל מבקר מגיל שנה ומעלה. עם זאת, הכניסה לחניון הפארק היא ללא תשלום. הפסטיבל מזמין את המשפחות להיטמע בחוויה עשירה ומגוונת, המשלבת בין עניין לאומי והיסטורי לבין בידור איכותי והנאה צרופה.

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק