ספר הג'ונגל נצחון האור עם רוי בוי וענבלי – כרטיסים ולוח הופעות

ספר הג'ונגל נצחון האור עם רוי בוי וענבלי - כרטיסים ולוח הופעות
ספר הג'ונגל נצחון האור עם רוי בוי וענבלי - כרטיסים ולוח הופעות צילום: עדי ברק

כוכבי הילדים ענבלי ורוי בוי מגיעים עם הצגה חדשה "ספר הג'ונגל נצחון האור". במה מדובר? איפה תוכלו לראות? וכמה עולים כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

ההצגה החדשה ספר הג'ונגל נצחון האור בכיכובם של כוכבי הילדים רוי בוי וענבלי מגיע לבימות ותציג מספר הופעות בערים שונות ברחבי הארץ. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה החדשה כולל מידע על מכירת כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני.

ספר הג'ונגל לוח הצגות

ההצגה החדשה ספר הג'ונגל נצחון האור תגיע לערים רבות בישראל כגון רמת גן, יבנה, מודיעין, תל אביב ועוד. הנה לוח ההופעות המלא:

כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים נפתחה ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא. מחירי הכרטיסים עומדים במחיר אחיד על 89 ש"ח. ההצגה מומלצת לילדים בגילאי 2-12 כאשר רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל. משך ההצגה הוא כשעה וחצי כולל הפסקה.

אודות ההצגה ספר הג'ונגל נצחון האור

ספר הג'ונגל הוא אחד מספרי הילדים האהובים בכל הזמנים וכבר זכה לאינספור עיבודים בימתיים בגרסאות רבות במהלך השנים. עתה, לכבוד 100 שנים להוצאת הספר של הסופר המוערך רודיארד קיפלינג, גרסה חדשה ומושקעת של הספר מגיעה לחנוכה בכיכובם של רוי בוי וענבלי בא-לי.

הגרסה החדשה של המחזמר ספר הג'ונגל תביא לבמה את כל הדמויות המוכרות כמו בלו הדב, בגירה הפנתר השחור, חבורת הקופים המשוגעים ואפילו את שירחאן הנמר בליווי שירים מקוריים, רקדנים, בובות, בובנאים ועוד. את המחזה כתב אודי גוטשלג בהפקה המוזיקלית של זיו רהב.

שחקנים ומשתתפים

לצד רוי בוי וענבלי ישתתפו גם השחקנים מרטין אומנסקי, אלון לילייב, ירמי רייך, בר אשתמקר, גילי גבל, רחלי דיודזון, דני מימון ודותן אלעד.

עוד עוסקים במלאכה:

כוריאוגרפיה: עומר זימרי
עיצוב אביזרים: קארין סתיו
עיצוב תלבושות ובובות: אלה וולאדי קולסניק
מפיקים ראשיים: אסי וקארין סתיו
מפיקה בפועל: קרן בובליל קרישפין 
ניהול מסחרי ושיווק: אלעד יוסף מגן 

ההצגה החדשה מצטרפת אל שורת מופעי חנוכה שכבר נחשפו כאן באתר כגון הוקוס פוקוס עם יובל המבולבל, פסטיגל סינג, המופע סינדרלה עם עדן בן זקן ולירן דנינו, סיפור הנס עם חיפזון וזהירון, טררם קידס, ניצחון המכבים עם רינת גבאי, ג'מבו מותק עם ציפי שביט, מסיבת החג הסודית עם נופיקי, בת הים הקטנה עם מאיה קיי, המופע DNA של מיומנה וההצגה מתנות קטנות עם רמי קלינשטיין.

עוד הצגות חנוכה מומלצות:

 

 

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק