איה אאוץ' אווה הצגה לילדים

איה אאוץ' אווה הצגה לילדים
איה אאוץ' אווה הצגה לילדים צילום: עדי שרעבי

ההצגה לילדים איה אאוץ' אווה של "התיאטרון שלנו", ממשיכה להציג הצגות בערים רבות ברחבי הארץ. איפה ומתי תוכלו לראות את ההצגה? כמה עולים כרטיסים? והיכן רוכשים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הצגת הילדים איה אאוץ' אווה של "התיאטרון שלנו" – אחת מהצגות הילדים המצליחות בישראל שאף זכתה בפרסי הבמה בקטגוריית הצגת השנה, במאי השנה ועיצוב התלבושות, ממשיכה להציג תאריכים רבים ברחבי הארץ. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה כולל פרטים על הזמנת כרטיסים, מבצעים והנחות ולוח הצגות עדכני.

איה אאוץ' אווה – לוח הצגות

הצגת הילדים איה אאוץ' אווה תרוץ בערים רבות ברחבי הארץ במהלך החודשים הקרובים כגון באר שבע, רעננה, חיפה, חולון, ירושלים ועוד. הנה לוח ההצגות המעודכן של ההצגה כולל קישור לרכישת כרטיסים:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו מוזיאון תל-אביב לאמנות - אולם רקאנטי 99 כרטיסים
51 - 81
רכישת כרטיסים 50 דקות
קיבוץ גבעת ברנר אולם המופעים גבעת ברנר 83 כרטיסים
81
רכישת כרטיסים 50 דקות

כרטיסים להצגה איה אאוץ' אווה

מכירת הכרטיסים לכל התאריכים של ההצגה מתבצעת באמצעות אתר "קופת בראבו" בעמוד הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 81 ש"ח לכל ההצגות. שימו לב: רכישת הכרטיסים הכרחית לכל גיל. משך ההצגה הוא כ-50 דקות והיא מומלצת בעיקר לילדים בגילאי 3-9.

אודות ההצגה איה אאוץ' אווה

ההצגה איה אאוץ' אווה היא אחת ההצגות הבכירות והמצליחות של "התיאטרון שלנו" שמציגה עיבוד בימתי מושקע לספרה המצליח של רינת פרימו המספר אודות משפחה מוזרה ומצחיקה שבה לאם המשפחה קוראים אווה ולילדיה איה, אי, אח, אאוץ'.

עבודת המשפחה היא מיוחדת – בכל פעם שמישהו בעולם מקבל מכה וקורא לאחד מבני המשפחה בשמם, הם נדרשים להגיע ולרפא את המכה באמצעות מקל הקסמים. המסר המרכזי של הסיפור – אם כואב לכם, אל תשמרו בפנים, הוציאו החוצה והכל יסתדר במהרה.

את ההצגה כתב ועיבד רונן גולדפרב המוערך ואת הלחנים כתבה ליאת פרלוב. על עיבוד וההפקה מוסיקלית אחראי אלדד ירון.

צפו בטריילר של ההצגה

שחקנים ומשתתפים

אורן כהן/ אביעד הר ציון, פולי סלונים/ בטי קושצ'י, יעל פרימר/ מעין ויינשטוק, קארין רובינשטיין/ אמיליה רביד, תום אידלסון/ לירן קנטרוביץ' ובן נפתלי/ לירן קנטרוביץ'.

מבצעים והנחות

בשלב זה, לא מצאנו מחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בכל מידע חדש בנושא. עקבו אחרינו גם בעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק