ניצחון המכבים חנוכה 2023 – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות מעודכן!

ניצחון המכבים חנוכה 2023 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות מעודכן
ניצחון המכבים חנוכה 2023 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות מעודכן. צילום: עדי ברק

רינת גבאי, הראל מויאל ועוד כוכבים רבים ישתתפו במחמזר החדש והמושקע של חנוכה ניצחון המכבים. איפה תוכלו לראות את ההצגה? כמה עולים כרטיסים? איפה רוכשים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים!

הפקה חדשה ועטורת כוכבים לחנוכה 2023: ההצגה ניצחון המכבים בכיכובם של רינת גבאי, הראל מויאל ושחקנים רבים נוספים יוצאת לדרך. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה החדשה והמדוברת כולל לוח הופעות מתעדכן, כרטיסים, הנחות, מבצעים ועוד.

ניצחון המכבים לוח הופעות חנוכה 2023

המחזמר החדש יגיע במהלך חופש חנוכה 2023 ובתאריכים נוספים לערים רבות ברחבי הארץ כמו קרית מוצקין, יבנה, גני תקווה, מודיעין, רמלה, נס ציונה, אשדוד, ראשון לציון ועוד ערים רבות נוספות. להלן לוח ההופעות המתעדכן בזמן אמת:

המחזמר ניצחון המכבים כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לכל התאריכים של ההצגה החדשה נפתחה ומתבצעת באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים עומדים על 99 ש"ח לאדם. שימו לב: רכישת הכרטיסים הכרחית לכל גיל. משך זמן ההצגה הוא כשעה וחצי כולל הפסקה. ההצגה מיועדת לגילאי 2-14. מומלץ להזמין כרטיסים מראש כדי להבטיח מקומות.

אודות ההצגה ניצחון המכבים עם רינת גבאי

על ההפקה החדשה ניצחון המכבים אחראים דורון מור, אסי סתיו ואלעד יוסף מגן. על בימוי המופע אחראי הבמאי שלומי אדרי ועל המחזה והתמלילים אסף אשתר.

ההצגה תביא את סיפור חנוכה הידוע של המכבים והמרד ביוונים בעיבוד בימתי חדש הכולל מוזיקה, תפאורה ותלבושות ייחודיות. את התפקיד הראשי תגלם כוכבת הילדים רינת גבאי ולצידה הראל מויאל, דילן דרור, ולרי חמתי ולירון אופיר.

המופע מצטרף אל שורת מופעי חנוכה שכבר נחשפו כאן באתר כגון הוקוס פוקוס עם יובל המבולבל, פסטיגל סינג, המופע סינדרלה עם עדן בן זקן ולירן דנינו, פנטזיה חנוכה 2023 עם מיכל הקטנה, סיפור הנס עם חיפזון וזהירון, טררם קידס, ג'מבו מותק עם ציפי שביט, מסיבת החג הסודית עם נופיקי, המחזמר מעלה מעלה לחנוכה 2023 של שירי צביקה פיק, בת הים הקטנה עם מאיה קיי, המופע DNA של מיומנה וההצגה מתנות קטנות עם רמי קלינשטיין.

מבצעים והנחות

בשלב זה, לא מצאנו מחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בכל מידע חדש בנושא. עקבו אחרינו גם בעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק