מפרץ ההרפתקאות בקרקס סוכות 2023 – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!

מפרץ ההרפתקאות בקרקס סוכות 2023 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!
מפרץ ההרפתקאות בקרקס סוכות 2023 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות! צילום: עדי ברק

כל הפרטים על המופע פסטיבל מפרץ ההרפתקאות – משימה בקרקס שיתקיים בסוכות 2023 באוהל שאפיטו סמוך לאצטדיון ר"ג. מתי ואיפה תוכלו לראות את ההצגה? וכמה עולים כרטיסים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים!

הפקה חדשה וחד פעמית לסוכות 2023 תביא לבמה באוהל שאפיטו רמת גן, את כוכבי תוכנית הטלוויזיה "מפרץ ההרפתקאות" בשילוב אומני קרקס במופע החדש שייקרא "פסטיבל מפרץ ההרפתקאות – משימה בקרקס". בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע החדש כולל מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח הופעות עדכני.

מפרץ ההרפתקאות בקרקס – לוח הצגות 2023

המופע החדש של מפרץ ההרפתקאות בקרקס יתקיים במהלך חול המועד סוכות 2023 (בין התאריכים 30/9 – 7/10) באוהל שאפיטו שימוקם סמוך לאצטדיון רמת גן. להלן לוח ההופעות המלא של המופע:

פסטיבל מפרץ ההרפתקאות משימה בקרקס – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים נפתחה החל מהבוקר והיא מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 99 ש"ח. רכישת כרטיס הכרחית לילד מגיל שנה. המופע מומלץ לילדים בגילאי שנתיים ומעלה. משך כל מופע: כשעתיים.

אודות המופע החדש של מפרץ ההרפתקאות לסוכות 2023

מדובר בהפקה מיוחדת וחדשה לילדים המבוססת על סדרת הטלוויזיה המצליחה "מפרץ ההרפתקאות" של ניקלודיאון. במופע ישתתפו ארבע דמויות המקוריות מהסדרה ביחד עם אומני קרקס, אקרובטים ושחקנים קומיים.

בנוסף, הקהל יוזמן להצטלם עם הדמויות, לצפות במופעי רחוב ולהשתתף בפעילויות שונות כגון דוכני קליעה. זוהי הזדמנות ייחודית לילדים לראות את גיבוריהם מהסדרה בהופעה חיה וליהנות מחוויה בידורית ואינטראקטיבית באווירת קרקס.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק