טררם קידס חנוכה 2023 – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!

טררם קידס חנוכה 2023 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!
טררם קידס חנוכה 2023 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות! צילום: אלעד יוסף מגן

כל הפרטים על המופע טררם קידס כוח המשאלות בחנוכה 2023 שיגיע לערים רבות ברחבי הארץ במהלך חופשת החג. אז מתי ואיפה תוכלו לראות את ההצגה? כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל התשובות.

המופע טררם המשלב קצב ותנועה יוצא עם מופע חדש וייחודי לילדים לכבוד חנוכה 2023 ויציג את המופע "טררם קידס – כוח המשאלות חנוכה 2023". בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע כולל מידע על כרטיסים, לוח הצגות עדכני, הנחות ועוד.

טררם קידס כוח המשאלות – לוח הופעות חנוכה 2023

המוע החדש יציג רשימה ארוכה של הופעות בערים רבות בכל רחבי הארץ כגון יבנה, אשדוד, הרצליה, ראש העין, גבעתיים, מודיעין, גני תקווה, תל אביב, נס ציונה ועוד. להלן לוח ההופעות המלא והעדכני ביותר של ההצגה:

טררם קידס חנוכה 2023 – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים למופע מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" בעמוד הבא. מחיר הכרטיסים עומד על 99 ש"ח לאדם במחיר אחיד לכל ההופעות. רכישת הכרטיסים הכרחית לכל גיל. ההצגה מומלצת בעיקר לילדים בגילאי 4-12. משך זמן המופע הוא כשעה ועשרים דקות כולל הפסקה.

אודות המופע טררם קידס כוח המשאלות חנוכה 2023

המופע כוח המשאלות הוא מופע חדש מבית טררם של היוצרים דורון רפאלי ואבי רוזנבלום. המופע, הבנוי על אנרגיה, תנועה וקצב יביא את האלמנטים האלו בגרסה מיוחדת ומותאמת לילדים ולמשפחה במסרים חינוכיים והומוריסטיים.

עלילת ההצגה תספר על חבורת ילדים בשם "טררם" המוצאת פח קסמים בחצר בו כלוא שדון. השדון מבטיח למלא שלוש משאלות עבורם אם ישחררו אותו. לאחר דיון מחליטים הילדים לבקש שהעולם כולו יהפוך לעולם של ילדים. המשאלה מתגשמת אבל מתברר שעולם ללא חוקים וסדר אינו עולם רצוי.

במהלך המסע וההתמודדות עם המציאות החדשה, הילדים לומדים על הצורך באחריות, חוקים וכללים כדי שהחברה תתפקד. הם מבינים שכדי להגשים משאלות צריך להאמין בעצמך, אך גם להבין שיש דברים שעדיף לא לשנות. בסוף הם משתמשים במשאלות הנותרות כדי להשיב את הסדר על כנו. המסע מהווה עבורם למידה והתבגרות.

מבצעים והנחות

בשלב זה לא מצאנו מבצעים או כרטיסים מוזלים הנמוכים ממחיר הכרטיסים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן ובדף הפייסבוק שלנו.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק