הצגת הילדים העץ הנדיב – רכישת כרטיסים ולוח הצגות 2023

הצגת הילדים העץ הנדיב - רכישת כרטיסים ולוח הצגות 2023
הצגת הילדים העץ הנדיב - רכישת כרטיסים ולוח הצגות 2023. צילום: תיאטרון הילדים הישראלי

כל הפרטים על הצגת הילדים העץ הנדיב שתציג תאריכים רבים ברחבי הארץ. אז איפה ומתי תוכלו לראות את ההצגה? וכמה יעלו הכרטיסים? בכתבה הבאה.

התיאטרון הישראלי מביא לבמה עיבוד בימתי לסיפור הילדים הקלאסי "העץ הנדיב" שכתבה וביימה ענבל לוי-רהב. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה החדשה כולל מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח הצגות עדכני.

העץ הנדיב הצגת ילדים – לוח הצגות 2023

ההצגה העץ הנדיב תרוץ בערים רבות ברחבי הארץ כגון כפר סבא, רמת השרון, אור עקיבא ועוד. הנה לוח ההצגות המעודכן של ההצגה לחודשים הקרובים:

כרטיסים להצגה העץ הנדיב

מחיר הכרטיסים להצגה העץ הנדיב עומד על 75 ש"ח לאדם. את הכרטיסים ניתן להזמין אונליין באמצעות אתר "קופת בראבו" בעמוד הבא. שימו לב: רכישת הכרטיסים הכרחית לכל גיל. ההצגה מומלצת לגילאי 3-7.

אודות ההצגה

העץ הנדיב הוא סיפור ילדים קלאסי וידוע שכתב המאייר האמריקאי יהודי של סילבסטיין. הסיפור תורגם לשפות רבות בעולם והפך לאחד מסיפורי הילדים המצליחים בעולם. ההצגה של תיאטרון הילדים הישראלי מביאה את הסיפור הידוע בגרסה בימתית במחזה שכתבה וביימה ענבל לוי-רהב (ענבלי). משך זמן ההצגה הוא כ-45 דקות.

עלילת הסיפור נסבה מציגה מערכת יחסים ארוכת שנים ואהבתו הגדולה של עץ כלפי ילד ונכונותו להעניק מעצמו ללא תנאי. הסיפור מציג את יחסי הילד עם העץ משהיה ילד ועד להפיכתו למבוגר. בכל שלב בחייו כשהילד שב לבקר את העץ, הוא חוזר עם רצונות אחרים אך העץ ממשיך לעשות כל שביכולתו על מנת לגרום לילד להיות מאושר. המסר העולה מההצגה הוא על אהבה ללא תנאי ועל היכולת להקריב למען האחר.

מבצעים והנחות

בשלב זה, לא מצאנו מחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בכל מידע חדש בנושא. עקבו אחרינו גם בעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק