המחזמר מעלה מעלה חנוכה 2023 עם אלה לי – כרטיסים ולוח הופעות!

המחזמר מעלה מעלה חנוכה 2023 עם אלה לי - כרטיסים ולוח הופעות!
המחזמר מעלה מעלה חנוכה 2023 עם אלה לי - כרטיסים ולוח הופעות! צילום: יוסי צבקר

הזמרת אלה לי, מיקי קם, עודד פז ועדי אלון יככבו במחזמר החדש של חנוכה 2023 מעלה מעלה המבוסס על שירי צביקה פיק ומירית שם אור. באילו ערים יופיע המחזמר? כמה יעלו כרטיסים? ואיפה תמצאו הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

שיריו הגדולים של צביקה פיק יזכו לגרסת מחזמר חדש ומושקע לילדים בחנוכה 2023 שייקרא "מעלה מעלה" שיביא לבמה את הזמרת אלה לי, מיקי קם, עדי אלון ועודד פז. המחזמר יציג תאריכים רבים בכל רחבי הארץ. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל המידע על המחזמר כולל פרטים על רכישת כרטיסים, מחירים לוח הצגות עדכני, הנחות ועוד.

מעלה מעלה חנוכה 2023 – לוח הופעות

המחזמר החדש של חנוכה 2023 מעלה מעלה יציג הופעות רבות בכל רחבי הארץ החל מה-2 בדצמבר 2023 ועד ל-20 בפברואר 2024 ויגיע לערים כגון יבנה, אשקלון, עפולה, תל אביב, פתח תקווה ועוד. להלן לוח ההופעות המלא של המחזמר מעלה מעלה בחנוכה 2023:

מעלה מעלה מחזמר – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים למזחמר נפתחה הבוקר ומתבצעת באמצעות משרד הכרטיסים "קופת בראבו" בעמוד הבא. מחירי הכרטיסים עומדים על 109 ש"ח במחיר אחיד לכל המופעים. רכישת הכרטיסים הכרחית לכל ילד. ההצגה מומלצת לילדים בגילאי 4 ומעלה והיא תימשך כשעה ו-20 דקות.

אודות המחזמר מעלה מעלה חנוכה 2023

אחרי ששיריו הרבים של צביקה פיק זכו למחזמר המצליח מרי לו, עתה מגיעה גם גרסת מחזמר חדשה לילדים שתיקרא "מעלה מעלה" ותבוסס על להיטיו הבלתי נגמרים של צביקה פיק והשירים של מירית שם אור כמו מעלה מעלה, הרקדן האוטומטי, גבריאל, אלה סינדרלה ועוד שירים רבים.

בתפקיד הראשי במחזמר תככב הזמרת אלה לי ולצידה יככבו עודד פז, עדי אלון, מיקי קם ועוד שחקנים ורקדנים רבים על הבמה. את המחזמר עצמו כתבו הדס קלדרון ועודד אהרליך ועל הבימוי הופקד אילן רוזנפלד. עוד עוסקים במלאכה: כוריאורוגרפיה: מיכל שי, מוזיקה: טל בלכרוביץ, תפאורה: בתיה ומיכאל פיק והפקה: דניאל רבינוביץ.

המופע מצטרף אל שורת מופעי חנוכה 2023 שכבר נחשפו כאן באתר כגון הוקוס פוקוס עם יובל המבולבל, פסטיגל סינג, המופע סינדרלה עם עדן בן זקן ולירן דנינו, פנטזיה חנוכה 2023 עם מיכל הקטנה, סיפור הנס עם חיפזון וזהירון, טררם קידס, ניצחון המכבים עם רינת גבאי, ג'מבו מותק עם ציפי שביט, מסיבת החג הסודית עם נופיקי, בת הים הקטנה עם מאיה קיי, המופע DNA של מיומנה וההצגה מתנות קטנות עם רמי קלינשטיין.

מבצעים והנחות

בשלב זה לא מצאנו מבצעים או כרטיסים מוזלים הנמוכים ממחיר הכרטיסים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן ובדף הפייסבוק שלנו.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק