חנה'לה ושמלת השבת הצגה – רכישת כרטיסים ולוח הצגות 2023

חנה'לה ושמלת השבת הצגה - רכישת כרטיסים ולוח הצגות 2023
חנה'לה ושמלת השבת הצגה - רכישת כרטיסים ולוח הצגות 2023. צילום: עדי ברק

הצגת הילדים חנה'לה ושמלת השבת מגיעה בהפקה חדשה של התיאטרון הארצי בכיכובה של נוי הלפרין. איפה תוכלו לראות את ההצגה? כמה עולים כרטיסים? ואיך קונים? הנה כל הפרטים.

סיפור הילדים הקלאסי והידוע "חנה'לה ושמלת השבת" מגיע להצגת ילדים בהפקה חדשה ומושקעת שתרוץ ברחבי הארץ בחודשים הקרובים. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה החדשה כולל מידע על רכישת כרטיסים, הנחות ולוח הצגות עדכני.

חנה'לה ושמלת השבת הצגת ילדים – לוח הצגות 2023

ההצגה חנה'לה ושמלת השבת תגיע כבר בחודשים הקרובים לערים רבות ברחבי הארץ כגון רעננה, נתניה, קרית מוצקין, תל אביב, ירושלים, יבנה ועוד ערים רבות. להלן לוח ההצגות המעודכן של ההצגה:

כרטיסים להצגה חנה'לה ושמלת השבת

מכירת הכרטיסים להצגה בכל הערים מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא. מחירי הכרטיסים עומדים במחיר אחיד על 79 ש"ח לאדם. רכישת הכרטיס הכרחית לכל גיל. זמן ההצגה הוא כשעה והיא מומלצת לילדים בגילאי 3-9.

אודות ההצגה חנה'לה ושמלת השבת

חנה'לה ושמלת השבת הוא אחד הסיפורים הקלאסיים והידועים ביותר בתרבות הישראלית. הסיפור, שכתב יצחק שוויגר-דמיאל, הפך עם השנים לנכס צאן ברזל בעולם סיפורי הילדים. הפקה חדשה של התיאטרון הארצי, מביאה עיבוד בימתי חדש ומרענן לסיפור הידוע בכיכובה של השחקנית והזמרת נוי הלפרין.

עלילת ההצגה תביא את הסיפור המוכר יחד עם השירים הידועים בפרשנות חדשה ומעודכנת לדור הנוכחי ותציג מפגש מעניין בין דורות ובין תקופות. בעלילת ההצגה החדשה, חנה'לה הקטנה פוגשת את יותם, ילד חדש במושב, אבל בגלל משחק מחבואים שיצא משליטה, השניים מוצאים את עצמם רחוקים מהבית ואבודים. השניים צריכים למצוא את הדרך הביתה לפני שהשבת תכנס, ועל הדרך ללמוד לסמוך אחד על השניה ולהפוך מאוייבים לחברים וכל זה – מבלי ללכלך את שמלת השבת החגיגית והחדשה.

הצגת הילדים חנה'לה ושמלת השבת – שחקנים ומשתתפים

לצד נוי הלפרין שכאמור תככב בתפקיד הראשי בהצגה, ישתתפו גם השחקנים והשחקניות ליעם פינטו, אור משיח, אורי לביא, ירדנה ישראלוף ועומר מורן. את ההצגה כתב אורן יעקובי וביים אבישי בן גל. על הניהול המוזיקלי והעיבודים אחראי טל בלכרוביץ'.

מבצעים והנחות

בשלב זה, לא מצאנו מחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בכל מידע חדש בנושא. עקבו אחרינו גם בעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק