אופס הילדים התחפשו מיכל הקטנה – כרטיסים ולוח הופעות 2023

אופס הילדים התחפשו מיכל הקטנה - כרטיסים ולוח הופעות 2023
אופס הילדים התחפשו מיכל הקטנה - כרטיסים ולוח הופעות 2023 צילום: עדי ברק

כוכבת הילדים מיכל הקטנה מגיעה עם הצגת הילדים החדשה שלה "אופס הילדים התחפשו" שתרוץ בכל רחבי הארץ. כמה יעלו כרטיסים? ואיפה קונים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

מופע הילדים החדש והמושקע "אופס הילדים התחפשו" יביא לבמה את כוכבת הילדים מיכל הקטנה יחד עינת שרוף, חני נחמיאס, רונית וג'ונתן (משפחת ליופריו) ופיטר הארנב.

בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה החדשה כולל מידע על רכישת כרטיסים, מחירים ולוח הופעות עדכני בכל הארץ.

אופס הילדים התחפשו – לוח הופעות 2023

הצגת הילדים החדשה של מיכל הקטנה תרוץ בערים רבות ברחבי הארץ ויגיע בין היתר לכפר סבא, מודיעין, יבנה, אשקלון, אשדוד, קרית מוצקין, נס ציונה, בת ים ועוד. להלן לוח ההופעות המלא של המופע:

אופס הילדים התחפשו כרטיסים

מכירת הכרטיסים למופע נפתחה ונמצאת בעיצומה. מחירי הכרטיסים נעים בין 75 ש"ח ל-99 ש"ח במחיר אחיד לכל ההופעות. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות האתר הבא.

אודות ההצגה

מדובר בהצגה מושקעת בהפקת אסי סתיו, תיאטרון הילדים הישראלי ומעיין צלנר הפקות. עלילת הההצגה תבוסס כמובן על סיפור מגילת אסתר הידוע ויספר על נשף גדול של מיכל הקטנה שמארחת את כל הדמויות הידועות מהסיפור – אחשוורוש, מרדכי היהודי, אסתר המלכה, וושתיף וייזתא ועוד. את הנשף ינסה להרוס כמובן המן הרשע.

במופע ישתתפו מיכל הקטנה, עינת שרוף, חני נחמיאס, רונית וג'ונתן (משפחת ליופריו) ופיטר הארנב. את המופע כתב אבי דור והלחין חגי אלקיים. המופע מומלץ לגילאי שנתיים ומעלה.

הנחות ומבצעים

בשלב זה לא מצאנו מידע על מבצעים או כרטיסים מוזלים למופע החדש. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק שלנו.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק