קופיקו לוח הופעות 2024 – כרטיסים ב-85 ש"ח להצגות בכל הארץ!

קופיקו לוח הופעות 2024 - כרטיסים ב-85 ש"ח להצגות בכל הארץ!
קופיקו לוח הופעות 2024 - כרטיסים ב-85 ש"ח להצגות בכל הארץ! צילום: Нога Бурнштейн-Лазарь и Ревиталь

כוכב הילדים קופיקו חוגג 70 עם הצגה שתרוץ בכל רחבי הארץ ב-2024. כמה עולים כרטיסים? איפה קונים? והאם ניתן למצוא הנחות או מבצעים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הבובה המפורסמת קופיקו שהפכה לאחת מדמויות הילדים האהובות ביותר בישראל בעשרות שנים האחרונות, חוגגת 70 עם מופע חדש ב-2024. בעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על ההצגה החדשה כולל מידע על לוח הופעות ארצי, מחירי כרטיסים ואופן רכישתם.

קופיקו לוח הופעות 2024

ההצגה החדשה קופיקו חוגג 70 תגיע לערים רבות ברחבי הארץ, מצפון ועד דרום. להלן לוח ההופעות המלא והעדכני ביותר:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
רחובות בית העם רחובות - היכל התרבות רחובות 28 כרטיסים
85
רכישת כרטיסים שעה וחצי, כולל הפסקה
אשדוד המשכן לאמנויות הבמה אשדוד 44 כרטיסים
85
רכישת כרטיסים שעה וחצי, כולל הפסקה
גני תקווה מרכז הבמה - אולם אודיטוריום 42 כרטיסים
85
רכישת כרטיסים שעה וחצי, כולל הפסקה
נהריה היכל התרבות נהריה 36 כרטיסים
85
רכישת כרטיסים שעה וחצי, כולל הפסקה
כפר סבא היכל התרבות כפר סבא – בית יד לבנים 57 כרטיסים
85
רכישת כרטיסים שעה וחצי, כולל הפסקה

קופיקו כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לכל המופעים מתקיימת באמצעות העמוד הבא באתר משרד הכרטיסים "בראבו". מחיר הכרטיסים למופע עומד על 85 ש"ח במחיר אחיד לכל המופעים ברחבי הארץ.

הנחות, מבצעים, 1+1, קופונים או הטבות

אנו דואגים בכל עת לבדוק ולהתעדכן במבצעים או הטבות על המופע. במידה ונתעדכן במבצע או בכרטיסים מוזלים, נעדכן זאת כאן בעמוד זה ובעמוד הפייסבוק שלנו בעמוד הבא.

אודות ההצגה החדשה קופיקו חוגג 70

את ההצגה החדשה כתבו הילה ואלון שלגל והיא צתסכם 70 שנה לבובה האהובה מספרי תמר בורנשטיין – לזר עם מסרים חינוכיים, הומור והרבה שירים ידועים ומוכרים.ץ על ההפקה המוזיקלית של ההצגה החדשה אחראי חזי שקד.

אודות קופיקו

הבובה קופיקו נולדה ב-1957 ע"י הסופרת תמר בורנשטיין-לזר שכתבה סדרת ספרים מצליחה על הרפתקאותיהם של שני קופים – צ'יפופו וקופיקו. הסדרה זכתה מהר מאוד להצלחה רבה בקרב ילדים ונוער וליוותה את הילדים שנים רבות באותה התקופה.

קופיקו הדמות הטלוויזיונית

בשנת 1993, הפכה דמותו המפורסמת של קופיקו לדמות בסדרת טלוויזיה מצליחה שהייתה מבוססת על הספרים. הסדרה לא זכתה לתהודה גדולה אך 16 שנים לאחר מכן, בשנת 2009, עלתה הסדרה בעונה שנייה וחדשה בערוץ ג'וניור וזכתה לחשיפה והצלחה גדולה מאוד.

הסדרה שודרה על פני 6 עונות וכללה שחקנים ידועים כמון יוסי מרשק, טלי אורן ועוד. את דמותו של קופיקו גילמו שחקנים שונים במהלך השנים כשהידועה ביותר היא כוכבת הילדים מיקי (מיכל מוכתר). שחקנים נוספים שגילמו את קופיקו במהלך השנים הם יובל בר און, גני תמיר וליאור דטאוקר שגם משתתף בהצגה החדשה של מיקי האריה שאהב תות.

במהלך השנים, השתתפה דמותו של קופיקו במופעי חנוכה, מופעי סוכות פסח וכד'. כך למשל, בחנוכה האחרון, השתתפה דמותו של קופיקו בהצגה "עולם האגדות".

ההופעות של קופיקו מגיעות בדרך כלל לכמעט כל עיר בישראל ותוכלו למצוא הופעות רבות בערים כמו ירושלים, תל אביב, חיפה, אשדוד, אשקלון, ראשון לציון, פתח תקווה, רמת גן, קרית גת, באר שבע, אילת, נתניה, חולון, גבעתיים, בת ים, יבנה, כפר סבא, רעננה, קרית אתא, קרית מוצקין, קרית ביאליק, נהריה, קרית שמונה, טבריה, חדרה, גבעת שמואל, מודיעין ועוד.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

הצגות ילדים פופולריות נוספות

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

1 תגובה
Inline Feedbacks
View all comments
גלי
4 years ago

קופיקו הצגה מעולה. הייתי כבר יותר מפעם אחת עם בנותיי הקטנות ולדעתי זאת ההצגה הטובה מבין האלטרנטיבות האחרות (יובל המבולבל, מיקי וכד')….

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק