הענק וגנו הצגה לילדים (מאת אפרים סידון) – כרטיסים ולוח הצגות ארצי

הענק וגנו הצגה לילדים (מאת אפרים סידון) - כרטיסים ולוח הצגות ארצי
הענק וגנו הצגה לילדים (מאת אפרים סידון) - כרטיסים ולוח הצגות ארצי. צילום: רדי רובישטיין

כל הפרטים על הצגת הילדים הענק וגנו של תיאטרון השעה הישראלי. איפה ומתי תגיע ההצגה לעיר שלכם? כמה עולים כרטיסים? ואיך מזמינים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הסיפור הידוע של הסופר האגדי אוסקר ווילד, מגיע לעיבוד חדש בהצגת הילדים הענק והגנו שכתבו בעיבוד חדש של אפרים סידון, רענן ניסים פררה ומשה בן שושן. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על הצגת הילדים החדשה עם כל המידע על רכישת כרטיסים, לוח הצגות עדכני, הנחות ועוד.

הענק וגנו הצגה – לוח הצגות ארצי

הצגת הילדים הענק וגנו תציג תאריכים רבים ותגיע לערים רבות בכל רחבי הארץ. להלן לוח ההצגות המתעדכן של ההצגה לחודשים הקרובים:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו גני יהושע - אמפיתאטרון וואהל תל אביב 172 כרטיסים
71
רכישת כרטיסים שעה
יהוד היכל התרבות מופת יהוד 97 כרטיסים
71
רכישת כרטיסים שעה

ההצגה הענק וגנו כרטיסים ומחירים

מחירי הכרטיסים להצגה עומדים על 81 ש"ח. מכירת הכרטיסים לכל ההצגות ברחבי הארץ מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" בעמוד הבא.

אודות הצגת הענק וגנו

הסיפור המקסים של אוסקר ווילד אודות ענק שנראה מאיים ומפחיד אך לאט לאט יוצר קשרי חברות אמיתיים עם הילדים ומוכיח כי לחברות ולאהבה אין גבולות, זוכה לעיבוד בימתי חדש של אפרים סידון המוערך יחד עם רענן ניסים פררה ומשה בן שושן שגם ביימו את ההצגה.

רשימת השחקנים והשחקניות שייקחו חלק בהצגה החדשה הם: בל וענונו, גל בן מויאל, גל שטרית/ הדר ברנשטיין, דור אלמקייס/רענן ניסים פררה ורוי אברמוביץ. על המוסיקה אחראי ליאור רונן.

מבצעים והנחות

בשלב זה, לא מצאנו מחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בכל מידע חדש בנושא. עקבו אחרינו גם בעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק