אירועי פסח 2024 - כל המופעים, אטרקציות והפעילויות לפסח הקרוב

ברוכים הבאים לעמוד של מופעי פסח 2024 באתר קצת תרבות. כאן תמצאו את כל אירועי פסח הגדולים והמומלצים בכל רחבי בארץ מצפון ועד דרום שיתקיימו במהלך חופשת החג. שימו לב: העמוד יתעדכן בזמן אמת בכל מופע פסח חדש לכן כדאי לבקר מדי פעם ולהתעדכן.

 

בעמוד זה תוכלו למצוא גם פרטים על מחירי הכרטיסים להצגות פסח 2024 ורכישת הכרטיסים, מידע על הנחות, מבצעים, 1+1 וגם לוח הופעות עדכני של כל המופעים. העמוד מתעדכן כל הזמן עם פעילויות לפסח 2024 חדשות ופסטיבלים לפסח 2024 מעניינים שמתווספים כאן באופן קבוע, אז כדאי לחזור ולבקר מדי פעם ולהתעדכן. מומלץ גם לעקוב אחרינו בעמוד הפייסבוק הרשמי שלנו בו אנו מעדכנים בכל עת על אירועים ופעילויות חדשות לפסח 2024.

טיפים חשובים לכל מי שעומד ללכת למופע או אירוע בפסח 2024

גם השנה, חופשת פסח 2024 תביא עימה מגוון רחב של מופעים ופעילויות למשפחות ולילדים בכל רחבי הארץ. כבר שנים רבות שחג פסח הפך למסורת של טיולים ובילוי משפחתי הכולל טיולים ברחבי הארץ, מופעי ילדים גדולים, פסטיבלים, פעילויות ועוד מגוון של אירועים.

הציבור הישראלי אוהב מאוד לבלות בחג הפסח ויוצא לתייר את הארץ לאורכה ולרוחבה בכל פעילות אפשרית. ישנן פסטיבלים רבים המציעים באופן קבוע ומסורתי את אותה פעילות מדי שנה וישנם מופעים ופסטיבלים שמוקמים באופן חד פעמי ומופיעים פעם אחת בלבד. 

כך למשל, אחד הפסטיבלים הידועים ביותר בפסח הוא פסטיבל מפה ומצה של המועצה לשימור אתרי מורשת בישראל המציע פעילויות בחינם לילדים ולכל המשפחה ב-12 אתרי מורשת ישראליים מהצפון ועד לדרום. הפעילויות הן עשירות ומגוונות ובלעי מסר חינוכי ולאומי. האתרים בהם מתפרס הפסטיבל הם מוזיאון המייסדים במעלות תרשיחא, משטרת נהלל ההיסטורית, אתר רכבת העמק בכפר יהושע, מוזיאון חצר ראשונים בעין שמר, בית בן גוריון בתל אביב, מקווה ישראל בחולון, בית ילין במוצא, מרכז מורשת גוש עציון, בית המייסדים בשדרות, מוזיאון הצריף בחצרים, בארות בנגב בעלומים ובית המייסדים בירוחם.

עוד מסורת שהפכה לקבועה בשנים האחרונות היא מופעים של כל כוכבי הילדים המוכרים בפסח וגם בפסח 2024, תוכלו לראות מופעים של יובל המבולבלמיקימיכל הקטנה, טוביה צפיר, הדוד חיים, רוי בוי ועוד אמנים וכוכבי ילדים רבים שיופיעו באירועי פסח 2024 השונים.

חג הפסח הוא גם חג המצות וברוב המקרים, מכיוון שמדינת ישראל שומרת על כשרות הפסח, רוב הפעילויות והאירועים בפסח מתקיימים באופן כשר מבחינה ציבורית ולא יימכרו לחם או “חמץ” בפסח במסגרת האירוע.

פסח ידוע גם כחג הפקקים והעומסים ולא משנה להיכן תסעו והיכן תבקרו, קחו בחשבון פקקים ארוכים ועומסים בחנייה. כדאי להפנים זאת היטב ולהגיע לפסטיבל או למופע בצורה רגועה וסבלנית כדי שתוכלו ליהנות מהאירוע.

מרבית אירועי פסח 2024 מתקיימים בערים הגדולות בישראל כמו תל אביב, ירושלים, ראשון לציון, פתח תקווה, חיפה, באר שבע, בת ים, חולון, גבעתיים, רמת גן, נהריה, עכו, עפולה, קרית גת, קרית חיים, קרית ביאליק, קרית מוצקין, קרית אונו ואילת.

בעיה נוספת שמתרחשת בדרך כלל במופעים גדולים של פסח, היא הצפיפות הגדולה והתורים הארוכים בקופות הכרטיסים ובכניסה למופעים. לכן, מה שמומלץ לעשות הוא לרכוש כרטיסים מראש באמצעות האינטרנט ולהגיע מוכנים עם כרטיסים (באתר "קצת תרבות" תוכלו למצוא הפניות לרכישת כרטיסים אונליין לכל האירועים והמופעים בפסח 2024).

והכי חשוב, להגיע עם הרבה מצב רוח טוב וסבלנות שכשגם אתם וגם הילדים והמשפחה, יוכלו ליהנות מהמופע או מהפעילות בצורה רגועה, שלווה ומהנה.

בילוי נעים.

אז מה היה לנו כאן?