כראמל 2 ותעלומת הילד ויש – הצגת ילדים חדשה: כרטיסים ולוח הצגות

כראמל 2 ותעלומת הילד ויש - הצגת ילדים חדשה: כרטיסים ולוח הצגות
כראמל 2 ותעלומת הילד ויש - הצגת ילדים חדשה: כרטיסים ולוח הצגות

כל הפרטים על הצגת הילדים החדשה "כראמל 2 ותעלומת הילד ויש" של תיאטרון חיפה ותיאטרון אורנה פורת. איפה ומתי תגיע ההצגה לעיר שלכם? כמה עולים כרטיסים? ואיך מזמינים? אתר "קצת תרבות" עם כל הפרטים.

הספר הישראלי המצליח "כראמל" של הסופרת מאירה ברנע גולדברג ממשיך להביא גרסאות ועיבודים בימתיים חדשים והפעם תיאטרון חיפה ותיאטרון אורנה פורת מעלים את ההצגה "כראמל 2 ותעלומת הילד ויש" – עיבוד בימתי חדש להצגת ילדים מוזיקלית. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על הצגת הילדים החדשה עם כל המידע על רכישת כרטיסים, לוח הצגות עדכני ל-2024, הנחות ועוד.

כראמל 2 ותעלומת הילד ויש הצגה לילדים – לוח הצגות ארצי

הצגת הילדים כראמל 2 ותעלומת הילד ויש תציג תאריכים רבים ותגיע לערים רבות בכל רחבי הארץ. להלן לוח ההצגות המתעדכן של ההצגה לחודשים הקרובים:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו בית החייל תל אביב אזלו הכרטיסים שעה
בית החייל תל אביב אזלו הכרטיסים שעה
כפר סבא היכל התרבות כפר סבא – בית יד לבנים 35 כרטיסים
91
רכישת כרטיסים שעה
נס ציונה היכל התרבות נס ציונה 26 כרטיסים
86
רכישת כרטיסים שעה

ההצגה הענק וגנו כרטיסים ומחירים

מחירי הכרטיסים להצגה עומדים על החל מ-81 ש"ח. מכירת הכרטיסים לכל ההצגות ברחבי הארץ מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" בעמוד הבא.

אודות ההצגה כראמל 2 ותעלומת הילד ויש

כבר קשה למצוא ילד או נער בישראל שאינו שמע או מכיר את השם "כראמל" – דמות החתול האהוב שבא לעולם מספרה המצליח ביותר של הסופרת הישראלית מאירה ברנע גולדברג. מלבד הצלחתו הגדולה כספר ישראלי, כראמל זכה להצלחה רבה לאחר שזכה לעיבוד טלוויזיוני מצליח ביותר.

גם עולם תיאטרון הילדים הצטרף לשורת העיבודים לספר המצליח ותיאטרון אורנה פורת הציג השנה עיבוד בימתי לכראמל שזכה להצלחה רבה בקרב הקהל הישראלי. עתה, מעלה התיאטרון עיבוד חדש והצגה מוזיקלית חדשה הנקראת "כראמל 2 ותעלומת הילד ויש" המבוססת כמובן על ספריה של גולדברג ותציג תאריכים רבים בחודשים הקרובים.

את ההצגה החדשה כתבה שירילי דשא וביים עידו קולטון. עלילת ההצגה החדשה תתרחש גם היא בטירת ג'רום, כשהפעם מגיע לטירה האחיין של מילה, ילד בשם "ויש". יחד איתו מסתבכים כראמל והילדים בתכנית הנקמה שרוקמת גברת בלום יחד עם ססיליה טולין ושותפה חדשה לפשע, אודיל, בתו של שודד הים הנורא.

שחקנים ומשתתפים

רשימת השחקנים והשחקניות שישתתפו בהצגה החדשה כוללת את אדיר שטיבלמן, מאיה בוכובסקי, אסף לוי, עדן גולדמן, אור משה, אביב כרמי/ליז רביאן, מירי זהבי ונעמי אורן.

עוד עוסקים במלאכה:

מחזה: שירילי דשא
דרמטורגיה: רועי שגב
בימוי: עידו קולטון
מוזיקה: ליאור רונן
עיצוב תפאורה: רועי עקאב
עיצוב תלבושות: רוני וגנר
עיצוב דמות "כראמל" – בהשראת קרן מאי מיטקלף
כוריאוגרפיה: מור סכר
עיצוב תאורה: ברוכי שפיגלמן
שפה ודיבר: זיו זהר מאיר
אבזרים: נרקיס אלבה
ע. במאית: שירה בראודה

מבצעים והנחות

בשלב זה, לא מצאנו מחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בכל מידע חדש בנושא. עקבו אחרינו גם בעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק