הצגת הילדים זהבה ושלושת דובים

הצגת הילדים זהבה ושלושת דובים
הצגת הילדים זהבה ושלושת דוביםצילום: עדי שרעבי

הצגת הילדים של התיאטרון שלנו זהבה ושלושת הדובים תציג תאריכים רבים ברחבי הארץ במהלך החודשים הקרובים. באילו ערים תופיע ההצגה וכמה עולים כרטיסים?

"התיאטרון השלנו" ממשיך להציג תאריכים רבים ברחבי הארץ של הצגת הילדים המצליחה שלו "זהבה ושלושת הדובים" בכיכובו של רונן גולדפרב ומשתתפים נוספים. בעמוד הבא תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה לרבות פרטי הזמנת כרטיסים, הנחות ולוח הצגות עדכני.

זהבה ושלושת הדובים – לוח הצגות

ההצגה תגיע בחודשים הקרובים לערים רבות ברחבי הארץ כמו תל אביב, הרצליה, גבעתיים, חיפה ועוד. להלן לוח ההצגות המעודכן של ההצגה:

כרטיסים להצגה הברווזון המבולבל

מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ונמצאת בעיצומה באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים נעים בין 51 ל-81 ש"ח לאדם. רכישת הכרטיס הכרחית לכל גיל.

אודות ההצגה זהבה ושלושת הדובים

ההצגה זהבה ושלושת הדובים נכתבה ובוימה ע"י רונן גולדפרב שגם מככב בהצגה. את הלחנים המקוריים להצגה כתבה ליאת פרלוב עם עיבודים של אלדד ירון. ההצגה מביאה לבמה את סיפור הילדים הקאלסי של הילדה זהבה שמגיעה בטעות לבקתה שבה גרים שלושת הדובים, טועמת מהדייסה שלהם ונשכבת לישון על מיטתו של הדובי הקטן.

גרסת ההצגה משנה מעט את העלילה בעיבודו של "התיאטרון שלנו" ובעלילת ההצגה, זהבה אינה הולכת לאיבוד והיא מבקרת בבית הדובים כדי להחזיר לעצמה את הצעצוע האהוב – הדובון הקטן שנשאר בבית הקודם של משפחתה – הבקתה שביער.

לצד גולדפרב, משתתפים בהצגה גם השחקנים והשחקניות אריק מורדוך/ מאור ממן, מעין ויינשטוק/ לורן סביר, בטי קושצ'י ולירן קנטרוביץ'. ההצגה מומלצת בעיקר לילדים בגיל 3-9.

מבצעים והנחות

בשלב זה, לא מצאנו מחירים נמוכים מהמחירים הנ"ל. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בכל מידע חדש בנושא. עקבו אחרינו גם בעמוד הפייסבוק הרשמי של אתר "קצת תרבות".

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק