הצגת הילדים הדבורה מאיה – הזמנת כרטיסים ולוח הצגות 2024

הצגת הילדים הדבורה מאיה - הזמנת כרטיסים ולוח הצגות
הצגת הילדים הדבורה מאיה - הזמנת כרטיסים ולוח הצגות

הצגת הילדים המצליחה הדבורה מאיה של תיאטרון הילדים הישראלי מציגה תאריכים רבים בכל רחבי הארץ. איפה תוכלו לראות? כמה יעלו הכרטיסים? והיכן ניתן לרכוש? אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

תיאטרון הילדים הישראלי ממשיך ויציג תאריכים רבים בחודשים הקרובים של הצגת הילדים המצליחה הדבורה מאיה – הדמות הידועה והמוכרת שזכתה לעדנה מחודשת בעקבות סרט מצליח שיצא לא מזמן בקולנוע. בעמוד הבא תוכלו להתעדכן בלוח ההצגות העדכני של ההצגה ובמידע על רכישת כרטיסים, מחירים והנחות ומבצעים.

הדבורה מאיה הצגה – לוח הצגות 2024

הצגת הילדים הדבורה מאיה תגיע לערים רבות ברחבי הארץ במהלך החודשים הקרובים. בין היתר, תוכלו לראות את ההצגה בתיאטרון הפארק בפארק הירקון ובמקומות נוספים. להלן לוח ההצגות המעודכן של ההצגה:

עיר תאריך מיקום ההצגה כרטיסים
תל אביב-יפו תיאטרון הפארק - פארק הירקון תל אביב 26 כרטיסים
59
רכישת כרטיסים לא מסומנים 45 דקות
תיאטרון הפארק - פארק הירקון תל אביב 30 כרטיסים
59
רכישת כרטיסים לא מסומנים 45 דקות

הדבורה מאיה הצגה כרטיסים

מכירת הכרטיסים להצגה מתבצעת באמצעות האתר הבא. מחירי הכרטיסים נעים בין 55 ש"ח ל-75 ש"ח בהתאם למקום ההצגה ולסוג הכרטיס. משך ההצגה הוא כ-45 דקות והיא מיועדת לגילאי 2-5.

אודות ההצגה הדבורה מאיה

הדבורה מאיה היא דמות ידועה מסדרת ילדים יפנית-גרמנית שנוצרה בשנת 1975. הסדרה שודרה בשנות ה-70 בערוץ הראשון והפכה לקלאסיקה ברחבי העולם ובישראל. מאז, זכתה דמותה של הדבורה מאיה לעיבודים רבים לסדרות טלוויזיה ואף לסרט קולנוע מושקע שיצא לפני כמה שנים.

עתה, תיאטרון הילדים הישראלי מביא לבמה בישראל את ההצגה הדבורה מאיה בגרסה הצגה חינוכית ומעניינת המיועדת לילדים בגילאי שנתיים עד חמש. את ההצגה כתבה ענבלי אזואלוס-רהב ואת הכוריאוגרפיה גילי גבל ורחלי דוידסון. על המוזיקה אחראי זיו רהב.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק