מיקי שלגיה ושבעת הגמדים 2024 – לוח הצגות ורכישת כרטיסים!

מיקי שלגיה ושבעת הגמדים 2024 - לוח הצגות ורכישת כרטיסים!
מיקי שלגיה ושבעת הגמדים 2024 - לוח הצגות ורכישת כרטיסים! צילום: עדי ברק

כל מה שרציתם לדעת על הצגת הילדים החדשה של כוכבת הילדים מיקי שלגיה ושבעת הגמדים. איפה בדיוק תוכלו לראות את ההצגה ומתי? כמה יעלו כרטיסים? ומאיפה מזמינים?

כוכבת הילדים מיקי יוצאת עם הצגת ילדים חדשה ומושקעת שתיקרא "שלגיה ושבעת הגמדים". ההצגה החדשה תרוץ ברחבי הארץ במהלך החודשים הקרובים ותמשיך לאורך כל השנה. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל המידע על ההצגה החדשה כולל פרטים על מכירת כרטיסים, לוח הצגות עדכני ומבצעים והנחות.

מיקי שלגיה ושבעת הגמדים – לוח הצגות 2024

ההצגה החדשה של של מיקי שלגיה ושבעת הגמדים תגיע לערים רבות בישראל כגון נס ציונה, רמת השרון ועוד עשרות ערים ברחבי הארץ. הנה לוח ההצגות המעודכן של ההצגה לחודשים הקרובים:

שלגיה ושבעת הגמדים מיקי – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים לכל ההופעות כבר נפתחה ונמצאת בעיצומה. מחירי הכרטיסים עומדים במחיר אחיד על 89 ש"ח לאדם לכל ההצגות. מכירת הכרטיסים מתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "בראבו" בעמוד הבא. שימו לב: ההצגה מומלצת לילדים בגילאי 2-7 ורכישת הכרטיסים הכרחית לכל גיל. משך ההצגה: כשעה וחצי כולל הפסקה.

אודות ההצגה

את ההצגה שלגיה ושבעת הגמדים של מיקי עיבד וביים השחקן ואיש התיאטרון המוערך נתן דטנר ללחנים של משה דץ ופזמונים של סמדר שיר. מיקי (מיכל מוכתר), מביאה לבמה את הסיפור הקלאסי והידוע של שלגיה, כאשר מלבד היותה בחורה יפה ואמיצה, בהצגה של מיקי, שלגיה היא גם חכמה, פלפלית ומצחיקה.

ההצגה לוקחת את הסיפור הידוע שכתבו האחים גרים לפני מאות שנים עיבוד שנון, מצחיק והומוריסטי אך גם עם מוסר השכל.

הנחות ומבצעים

נכון לעכשיו, לא מצאנו כרטיסים מוזלים בפחות מ-87 ש"ח. נמשיך לבדוק ולעדכן כאן בעמוד זה ובדף הפייסבוק שלנו.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

הצגות ילדים מומלצות נוספות

 

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק