חיפזון וזהירון סיפור הנס חנוכה 2023 – כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!

חיפזון וזהירון סיפור הנס חנוכה 2023 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות!
חיפזון וזהירון סיפור הנס חנוכה 2023 - כרטיסים, הנחות ולוח הופעות! צילום: שי הנסב

כל הפרטים על המופע של חיפזון וזהירון סיפור הנס לחנוכה 2023. מתי ואיפה תוכלו לראות את ההצגה? כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? ומה לגבי הנחות? אתר "קצת תרבות" עם כל התשובות.

עוד מופע חדש של חנוכה 2023 כבר כאן: כוכבי הילדים חיפזון וזהירון, משיקים מופע ילדים חדש ומושקע לכבוד חנוכה 2023 שייקרא "סיפור הנס" ויציג הצגות רבות ברחבי הארץ. בעמוד זה, תוכלו למצוא את כל הפרטים על המופע כולל מידע על כרטיסים, לוח הצגות, הנחות ועוד.

חיפזון וזהירון חנוכה 2023 סיפור הנס – לוח הופעות 2023

ההצגה החדשה של חיפזון וזהירון לחנוכה 2023 סיפור הנס, תציג תאריכים רבים בערים רבות ברחבי הארץ כגון טבריה, בית שאן, אריאל ועוד. להלן לוח ההופעות העדכני של ההפקה החדשה:

סיפור הנס הצגה לחנוכה 2023 – כרטיסים ומחירים

מכירת הכרטיסים להצגה החדשה נפתחה הבוקר והיא מתבצעת כעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת בראבו" בעמוד הבא. מחירי הכרטיסים עומדים על 109 ש"ח לאדם. שימו לב: רכישת כרטיס הכרחית לכל גיל. ההצגה מומלצת לילדים בגיל 3-10 והיא תימשך כשעה וחצי כולל הפסקה.

אודות המופע של חיפזון וזהירון סיפור הנס

כוכבי הילדים חיפזון וזהירון שנוהגים להופיע בכל רחבי הארץ עם הצגת הילדים שלהם, מקפידים מדי שנה להשיק הצגה ייחודית לחנוכה וגם השנה, בחנוכה 2023, משיקים השניים מופע חנוכה חדש בהפקה גדולה ומושקעת ורבת משתתפים, שתביא את סיפור נס חנוכה הקלאסי בדרך ייחודית, הומוריסטית וחינוכית המותאמת במיוחד לילדים (בגילאי 3-10).

עלילת ההצגה תספר על חיפזון וזהירון שמחשקים עם כל החברים בשכונה ומתארגנים לערוך מסיבת חנוכה עם הדלקת נרות, הפתעות וכמובן סופגניות טעימות, אך הם לא חשבו לרגע, שאנטיוכוס הרשע יגיע לשכונה וינסה לחבל להם בתכניות. האם הוא יצליח להשתלט על השכונה ולהרוס את המסיבה?

המופע מצטרף אל שורת מופעי חנוכה 2023 שכבר נחשפו כאן באתר כגון הוקוס פוקוס עם יובל המבולבל, פסטיגל סינג, המופע סינדרלה עם עדן בן זקן ולירן דנינו, פנטזיה חנוכה 2023 עם מיכל הקטנה, טררם קידס, ניצחון המכבים עם רינת גבאי, ג'מבו מותק עם ציפי שביט, מסיבת החג הסודית עם נופיקי, המחזמר מעלה מעלה לחנוכה 2023 של שירי צביקה פיק, בת הים הקטנה עם מאיה קיי, המופע DNA של מיומנה וההצגה מתנות קטנות עם רמי קלינשטיין.

מבצעים והנחות

בשלב זה לא מצאנו מבצעים או כרטיסים מוזלים מהמחיר הנ"ל. אנו נמשיך לבדוק מקרוב ולעדכן.

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק