קרקס אלמונדו בישראל 2023 – כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

קרקס אלמונדו בישראל 2023 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!
קרקס אלמונדו בישראל 2023 - כרטיסים, מחירים וכל הפרטים!

כל מה שרציתם לדעת על קרקס אלמונדו שיגיע לישראל להופעות בפורים ופסח 2023 בתל אביב וחיפה. כמה יעלו כרטיסים? איפה קונים? ומה עם הנחות? בכתבה הבאה.

הקרקס הדרום אמריקאי הידוע קרקס אלמונדו מגיע לישראל לסיבוב הופעות רחב שיכלול הופעות רבות בתל אביב וחיפה במהלך פורים ופסח ובחודשים מרץ ואפריל 2023. מכירת הכרטיסים כבר נפתחה ובעמוד זה תוכלו למצוא את כל הפרטים על הקרקס, הכרטיסים, מחירים, הנחות ועוד.

קרקס אלמונדו המורכב מאמני אקרובטיקה מ-12 מדינות שונות בדרום אמריקה, נחשב לאחד הקרקסים הידועים בעולם. הקרקס מציג מגוון שלם של פעלולי ומופעי אקרובטיקה שונים המשולבים עם התרבות והשפה של ברזיל, ארגנטינה, קולומביה ומדינות דרום אמריקאיות נוספות. בין היתר יציג הקרקס פעלולי טרפז מורכבים, מופעי ג'אגלינג, מופע אופנוע ועוד.

איפה זה יקרה ומתי?

הקרקס יציג תאריכים רבים בישראל. בין התאריכים 24 וה-25 במרץ 2023 יגיע הקרקס לחוצות המפרץ בחיפה. לאחר מכן, בין התאריכים 31 במרץ ועד ה-29 באפריל יציג הקרס מופעים בספורטק תל אביב.

קרקס אלמונדו כרטיסים

מכירת הכרטיסים לקרקס אלמונדו נפתחה ומתבצעת באמצעות אתר משרד הכרטיסים "קופת ת"א". מחירי הכרטיסים עומדים 119 ש"ח.

הנחות, מבצעים וכרטיסים מוזלים

ישנם מבצעים והנחות שונות ללקוחות כרטיס האשראי מקס (הנחת 1+1), פליי קארד של אלעל (כרטיס תמורת 80 נקודות), פועלים וונדרס, גודיז וישראכרט (כרטיס ב-69 ש"ח) ואמריקן אקספרס (כרטיס ב-64 ש"ח).

הצגות ילדים מומלצות נוספות שכדאי לבדוק:

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק