פסטיגל 2023 ככל הנראה יבוטל – הנה כל הפרטים!

סינג פסטיגל 2023 - כרטיסים, משתתפים, הנחות ולוח הופעות!
סינג פסטיגל 2023 - כרטיסים, משתתפים, הנחות ולוח הופעות!

לאור המצב בישראל, מופע החנוכה "פסטיגל סינג" 2023 ככל הנראה יבוטל. כרגע, טרם פורסמה הודעה רשמית מטעם המופע אך ככל הנראה מדובר במצב סופי. אתר "קצת תרבות" עם הפרטים.

בעקבות המשך הלחימה בדרום וכל רחבי הארץ, פסטיגל 2023 – אחד המופעים המרכזיים של מופעי חנוכה 2023 צפוי להתבטל. כך מפרסם עיתונאי ישראל היום ערן סוויסה. יש לציין כי טרם יצאה הודעה רשמית מטעם הפסטיגל וייתכן כי הם ממתינים לראות כיצד הדברים יתפתחו בשבועות הקרובים לפני החלטה סופית. כך או כך – ההופעות הקרובות שהיו צפויות להתקיים בשבועיים הקרובים, בוטלו באופן רשמי.

כוכבים רבים היו צפויים להשתתף בפסטיגל החדש שנקרא "סינג פסטיגל", בין היתר נועה קירל, אנה זק, יהודה לוי, הראל סקעת ועוד אחרים ובמידה ואכן יבוטל, מדובר בהפסדים של מיליוני שקלים לכל המשתתפים ולהפקת הפסטיגל.

על פי סוויסה, ככל הנראה מדובר בעובדה מוגמרת שכן הוא מציין כי החזרות לפסטיגל שהיו אמורות להתבצע במהלך השבועות האחרונים והשבועות הקרובים בוטלו ולכן אפשר להניח כי הפסטיגל שהיה צריך להיפתח כבר באמצע חודש נובמבר 2023, לא ייפתח.

 

כתבות נוספות בנושא שבטח יעניינו אותך

נשמח לשמוע את דעתכם

אישור
Notify of

0 Comments
Inline Feedbacks
View all comments

תוכן עניינים

ברוכים הבאים לאתר "קצת תרבות"

כאן תוכלו למצוא את המידע הטוב והעדכני ביותר על כל אירועי הבידור והתרבות בישראל לרבות מידע על רכישת כרטיסים מוזלים, הנחות, מבצעים, לוח הופעות ועוד.

חפשו באתר עכשיו

אנחנו גם בפייסבוק